Colin McRae Rally 2.0

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-10 18:47

duderuud

Sliden is koel

Topicstarter
Zo, vrijdag kwam de postbode min langverwachte pakje van cd-express.nl brengen, CMR2.0!!

WOEWIE!! Beste en mooiste rallyspel ooit!

Alleen heb 2 vragen/opmerkingen:

1. Mijn geluid hapert. Geluid is 10 seconden perfect, daarna 0.25 seconden niks, dan weer goed. Iemand anders met dit probleem?
2. Af en toe schokt het spel. Zelf heb ik een TB750@850 met een Geforce SDR, dus moet geen probleem zijn.

Ook getest bij mijn buurjongen met de Aldi-pc (PII900 met Geforce 2 MX), heeft dezelfde probs, schokken van het beeld. Vooral met alle opties op max.

Is dit nu gewoon wachten op een patch ofzo??

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red devil
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19:24
Hmm ik heb spel dus ook

maar geen problemen met geluid (heb sblive!)
ook geen problemen met schokken, misschien in het begin maar daarna niet meer.

Ik speel het spel op 1024*768 32 bits kleuren en alles hoog.
Jij dan?
Zoals je al wist: Duron600@900 met Geforce DDR en 128 meg geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud

duderuud

Sliden is koel

Topicstarter
Ik speel op 1024*746 16bt.

Af en toe een keer een hikje...

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 10:36
Bij mij hangt het spel terwijl ik aan het racen ben!!

AAAARRRGGGGHHHHHHH!!!

Spec's :

Windows ME
G-Force ddr-dvi
196 MB intern

Waarom moet nou juist zo'n cool spel gaan hangen.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BNX
  • Laatst online: 17:43

BNX

Op maandag 11 december 2000 12:56 schreef Duderuud het volgende:
Ik speel op 1024*746 16bt.

Af en toe een keer een hikje...
<muggenziften mode>
het is 1024x768 ;)
</muggenziften mode>

| i5-12600k @ 5ghz | RTX 3070TI FE | LG 55” OLED | Thrustmaster TS-PC | T-CLM pedals |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:19
Bij mij schokt het ook bij 1024x768 32 bit, en heb ook environmental bump mapping aan staan en rest hoog. Heb een TB800 en radeon 64mb ddr en 128 mb pc-100. Dat mag toch niet lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:18

Raimond613

Simracer

Op maandag 11 december 2000 10:48 schreef Duderuud het volgende:
1. Mijn geluid hapert. Geluid is 10 seconden perfect, daarna 0.25 seconden niks, dan weer goed. Iemand anders met dit probleem?
Ik heb em net gekocht: dit is DE game van het jaar! hij verslaat zelfs GP3 voor mij, en dat wil heel wat zeggen ;)

Maareh, dat van dat geluid heb ik dus ook: het gebeurt vooral bij hoge toeren..

een ander minpuntje is, dat in CMR 1 de bochten-moeilijkheidsgraad precies andersom was!
daar was een '2 right' een hele makkelijke bocht, terwijl het hier juist een hele scherpe is.... daarin vergis ik me dus nog wel eens met een '3'-bocht :P

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02-2024
ARgH! Zaterdag de hele stad doorgeweest en niemand heb 'm :( "We krijgen pas dinsdag onze spullen...:'(" of "Ik heb wel deel 1 :?, duh die heb ik ook al een jaar ;(" .... erg moe wordt je daarvan.

Waar kan ik morgen heendaan om dit spel meteen te kopen zonder gezeik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Op maandag 11 december 2000 16:09 schreef Albinoraptor het volgende:
Bij mij schokt het ook bij 1024x768 32 bit, en heb ook environmental bump mapping aan staan en rest hoog. Heb een TB800 en radeon 64mb ddr en 128 mb pc-100. Dat mag toch niet lijkt me?
Oops foutje, weet al waardoor het kwam had FSAA nog aanstaan, nu alles lekker op 1280x1024 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, mij lukt het niet om Cube Environmental Mapping aan te zetten zodat het nog speelbaar is. Blijkbaar trekt mijn systeempje het niet meer. Het is toch een Celly 2 600@927 met een Geforce 2 GTS 32 MB en 256 MB Ram geheugen. Ik speel alles tot nu toe minimaal in 1024 32bbp en alles hoog. Nu speel ik CMR2 ook in deze resolutie, zonder FSAA en zonder CEM :(. Moet toch maar een snellere proc hebben denk ik :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CEB is een feature die volledig van je videokaart afhankelijk is. GF 2 GTS is dus blijkbaar niet genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud

duderuud

Sliden is koel

Topicstarter
FSAA? Optie in spel??

En het spel is inderdaad de topper van 2000!!! Helemaal geweldig!

Alleen dat geluid, snap er niks van...is inderdaad met hoog toerental, heel vaag. Normaal doet het geluid het helemaal wel of helemaal niet...:(

Maar bij mijn buurjongen werkt het weer wel goed...supervaag.

Heb het idee dat er nog een aantal bugs inzitten...met de systemen die hier genoemd worden moet het spel toch vloeiend draaien of niet dan?:(

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02-2024
Met mijn Athlon@666, 128MB, Voodoo3 3000 hapert het geluid ook. :(

Zou het helpen om DX8 te installen?

Edit; Ik kan trouwens maar een max resolutie van 960x720 kiezen waarom? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
FSAA is echt een must bij dit spel, zet het op 2x2 ofzo als je een GF2 hebt en je speelt het zoals een film, zonder FSAA vindt ik het niet echt super, erg blokkerig, zeker als je het met FSAA gewend bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 11 december 2000 17:04 schreef Raimond het volgende:

[..]
Ik heb em net gekocht: dit is DE game van het jaar! hij verslaat zelfs GP3 voor mij, en dat wil heel wat zeggen ;)

Maareh, dat van dat geluid heb ik dus ook: het gebeurt vooral bij hoge toeren..

een ander minpuntje is, dat in CMR 1 de bochten-moeilijkheidsgraad precies andersom was!
daar was een '2 right' een hele makkelijke bocht, terwijl het hier juist een hele scherpe is.... daarin vergis ik me dus nog wel eens met een '3'-bocht :P
hehehe.. dat probleem had ik dus de eerste keer oowk .. ben je snel van genezen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 13 december 2000 15:53 schreef kevin het volgende:
Met mijn Athlon@666, 128MB, Voodoo3 3000 hapert het geluid ook. :(

Zou het helpen om DX8 te installen?

Edit; Ik kan trouwens maar een max resolutie van 960x720 kiezen waarom? :?
Niet geschoten is altijd mis!

• Albinoraptor
Op woensdag 13 december 2000 15:53 schreef Unknown het volgende:
FSAA is echt een must bij dit spel, zet het op 2x2 ofzo als je een GF2 hebt en je speelt het zoals een film, zonder FSAA vindt ik het niet echt super, erg blokkerig, zeker als je het met FSAA gewend bent
Nou op 1280x1024 ziet het er echt niet blokkerig uit. En met FSAA aan ziet het wel gladjes uit maar ook veel vaag is.

• TheBrain
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op woensdag 13 december 2000 15:53 schreef Unknown het volgende:
Heb je het al geprobeerd zonder FSAA en met BumpMapping, Trilinear filtering, mipmap level 3 etc. ?

Als je dat allemaal aanzet moet het wel goed zijn !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RelaXXinG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:47
ik heb ook een geforce2 gts,
als ik Cube Environmental Mapping aanzet gaat het bij mij ook helemaal niet vloeiend meer. wat is het nut van deze optie, en als de nieuwste kaarten het niet aankunnen; waarom zit het er dan in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Celery633@950 + Radeon 64Vivo:

Vloeiend Single Player met alle opties op 1280*960 (Ook die Cube, wat trouwens heel coole ruitjes weergeeft), this games is realy cool. Alleen vreemd dat koplampen nooit kapot gaan.

Helaas, splitscreen sterft in deze mode van traagheid. Daar mot ik cube veranderen naar standaard en draait het wel vlot. Jammer... maar doen baar.

Waarom kan ik trouwens bump niet gebruiken, em staat gearceerd?
Pagina: 1