Toon posts:

Topic kwijt

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben opzoek naar een oud topic van mijzelf (Locutus-of-Borg) met een flink aantal replies (ik schat iets van 500/600, misschien paar 100 meer of minder).

De topic is in SG of in de HK geplaatst tijdens een introductie van Nijmegen, dat is dus in augustus, maar ik weet niet meer zeker of het 2001 of 2002 was. De topic ging over een meisje dat bij mijn ouders logeerde en waar ik in die tijd een foto's en filmpjes van heb gemaakt, zondat dat zij daar zelf iets vanaf wist. Een hele discussie ontstond en ik zou het wel erg cool vinden om dat nu nog terug te lezen.

Ik heb al gezocht op "intro" met topicstart "Locutus-of-Borg" en de periode rond en in augustus 2001 en 2002 al mijn topics bekeken, maar ik denk dat ik geen HK topics van mezelf meer terug kan vinden, omdat ik geen HK access meer heb :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-10 16:56

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Oef, knappe meid ineens midden in de nacht over de vloer!

Deze bedoel je?

[ Voor 9% gewijzigd door gorgi_19 op 08-01-2004 20:50 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Staat idd in de HK. :)

Knappe meid ineens midden in de nacht over de vloer! Deel 2/

edit:
en gorgi_19 is weer eerder.

[ Voor 18% gewijzigd door MADG0BLIN op 08-01-2004 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

"Oef, knappe meid ineens midden in de nacht over de vloer!" ?

Echt weer GoT hoor. Binnen een minuut 10 mensen voor je. :P

[ Voor 42% gewijzigd door _the_crow_ op 08-01-2004 20:52 ]

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-01 12:51
Ik ben m'n CD van Kiss kwijt.. wie kan het vinden? :* :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-10 12:54

JvS

Ik heb hem zelf ook

Wat U zoekt, heeft scoot al gevonden :P. Als een topic in de HK staat, is het logisch dat je het niet kan lezen

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
* DeRCT13 gaat @ scoot zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

DeRCT13: Zou je voor mij asjeblieft kunnen proberen niet van die bullshits replies in Lieve Adjes te doen, of eigenlijk nergens in de techarea's ? Thanx :*

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 20:48:
... maar ik denk dat ik geen HK topics van mezelf meer terug kan vinden, omdat ik geen HK access meer heb :?
Je kan toch gewooon XS aanvragen? (Of is dat geweigerd ... ?)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
@ moto-moi: Gebeurt!

[ Voor 36% gewijzigd door DeRCT13 op 08-01-2004 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:12

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
pven schreef op 08 januari 2004 @ 21:07:
[...]

Je kan toch gewooon XS aanvragen? (Of is dat geweigerd ... ?)
Aanvragen kan, maar dan moet hij wel MED lezen ;). Ik denk dat dat het geval is. Niet iedereen (zeg maar gerust erg weinig mensen) lezen alle MED's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
JvS schreef op 08 januari 2004 @ 21:00:
Wat U zoekt, heeft scoot al gevonden :P. Als een topic in de HK staat, is het logisch dat je het niet kan lezen
Logisch dat ik het niet kan lezen als het mijn eigen topic is :?

Mijn HK-access is idd geweigerd (gewoon volgens het boekje aangevraagd) en ik zie die nog niet snel toegestaan worden (heb een perm-ban van meer dan een half jaar op me naam staan). Ik zou toch graag deze topic weer eens doornemen. Is daar nog een mogelijkheid toe :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Verwijderd schreef op 11 januari 2004 @ 15:01:
[...]

Logisch dat ik het niet kan lezen als het mijn eigen topic is :?
Als je een warezrequest post in een techforum en die moven we naar Gathering of Tweakers Crew of TrashCan kun je 'm toch ook niet lezen? Feit blijft hetzelfde: je opent een topic op een plek die daar niet voor bestemd was, en als ie dan gemoved wordt naar een plaats waar je er niet meer bij kunt had je het originele topic maar niet moeten openen.

We krijgen wekelijks mensen hier over de vloer die 'tijdelijke' HK en SG-XS willen omdat hun topic daarheen is gezet of er daar een interessant topic loopt. Zo werkt het niet: je kunt geen HK-XS krijgen omdat je in andere fora HK-topics start.
Mijn HK-access is idd geweigerd (gewoon volgens het boekje aangevraagd) en ik zie die nog niet snel toegestaan worden (heb een perm-ban van meer dan een half jaar op me naam staan). Ik zou toch graag deze topic weer eens doornemen. Is daar nog een mogelijkheid toe :?
3 maanden na het afwijzen van een HK-XS kun je opnieuw aanvragen, maar ik moet zeggen dat ik je idd niet de grootste kansen toedicht :) Maar niet geschoten is altijd mis (bij hernieuwde aanvragen wordt verzwaard naar recente posthistory gekeken).

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
curry684 schreef op 11 januari 2004 @ 15:05:
[...]

Als je een warezrequest post in een techforum en die moven we naar Gathering of Tweakers Crew of TrashCan kun je 'm toch ook niet lezen? Feit blijft hetzelfde: je opent een topic op een plek die daar niet voor bestemd was, en als ie dan gemoved wordt naar een plaats waar je er niet meer bij kunt had je het originele topic maar niet moeten openen.

We krijgen wekelijks mensen hier over de vloer die 'tijdelijke' HK en SG-XS willen omdat hun topic daarheen is gezet of er daar een interessant topic loopt. Zo werkt het niet: je kunt geen HK-XS krijgen omdat je in andere fora HK-topics start.

[...]

3 maanden na het afwijzen van een HK-XS kun je opnieuw aanvragen, maar ik moet zeggen dat ik je idd niet de grootste kansen toedicht :) Maar niet geschoten is altijd mis (bij hernieuwde aanvragen wordt verzwaard naar recente posthistory gekeken).
je snapt 't idee niet echt. dit is geen topic die ooit op een "verkeerde" plek heeft gestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Verwijderd schreef op 11 januari 2004 @ 15:13:
[...]

je snapt 't idee niet echt. dit is geen topic die ooit op een "verkeerde" plek heeft gestaan.
Maar het staat nu wel op een verkeerde plek :)

Laat ik het punt herhalen: ik heb tientallen topics in Gathering of Tweakers Crew en Devschuur Crewforum gestart, en morgen stap ik uit de crew. Mag ik dan die topics en wat er na mijn vertrek in is gezegd nog lezen? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 januari 2004 @ 15:13:
[...]

Nee, maar wel op een plek waar je op dit moment niet mag komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Heropend op verzoek TS nadat ik een aantal posts heb getrashed: kappen dus met mirrors/mails en alles aan te bieden. Private fora zijn private, en je speelt met je eigen HK-XS als je er blijkbaar niet mee om kunt gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
even een quote van mezelf uit SM:

"ik wou er bijvoorbeeld nog even over zeggen dat mijn HK-access alleen maar geweigerd is vanwege de nieuwe voorwaarden aan de HK, waaronder mijn topic helemaal niet voldeden in die tijd.

ik heb nooit een HK-ban gehad...."

[ Voor 44% gewijzigd door curry684 op 11-01-2004 15:48 . Reden: messy quote met HTML verwijderd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Maar wat is dan het verschil met curry684 in "Topic kwijt"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
het verschil is dat hij wist dat hij niet meer daarin zou kunnen zo gauw hij uit de crew "geschopt" of zelf zou gaan.

ik heb er nooit voor gekozen dat ik niet meer in de HK kon vanwege de nieuwe aangepaste regels daarvoor.

als die er niet geweest waren, had ik gewoon meteen weer in de HK gezeten vanaf de dag dat mijn permban afgelopen was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 januari 2004 @ 15:47:
even een quote van mezelf uit SM:

"ik wou er bijvoorbeeld nog even over zeggen dat mijn HK-access alleen maar geweigerd is vanwege de nieuwe voorwaarden aan de HK, waaronder mijn topic helemaal niet voldeden in die tijd.

ik heb nooit een HK-ban gehad...."
Zonder de nieuwe voorwaarden was de HK niet meer opengegaan, had je hem ook niet kunnen lezen. Wij mogen zelf bepalen onder welke voorwaarden, welke topics beschikbaar zijn. Die voorwaarden worden weleens aangepast, als wij denken dat het nodig is en daar hebben we dan ook onze redenen voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Verwijderd schreef op 11 januari 2004 @ 15:49:
[...]

het verschil is dat hij wist dat hij niet meer daarin zou kunnen zo gauw hij uit de crew "geschopt" of zelf zou gaan.
Dus als we morgen W&L ook op een postcount-eis plaatsen hebben alle bestaande users volgens jou ook vanaf dag 1 toegang omdat ze er ooit al eens toegang toe hebben gehad? :? Vreemde manier van redeneren...
ik heb er nooit voor gekozen dat ik niet meer in de HK kon vanwege de nieuwe aangepaste regels daarvoor.
Is het wel eens in je opgekomen dat HK wellicht juist besloten is geworden (en nu aan versie 3 zit) omdat er teveel mensen in rondliepen die er niet thuishoorden?

Heel bot op de keper beschouwd is jouw HK-XS je afgenomen omdat je er blijkbaar niet thuishoorde, maar dan in de langzame versie: we hebben van iedereen de access ontnomen en mondjesmaat op screening mensen terug toegang gegeven.
als die er niet geweest waren, had ik gewoon meteen weer in de HK gezeten vanaf de dag dat mijn permban afgelopen was
Ja lullig, dat wij regels stellen op ons forum om de orde te kunnen handhaven... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Ik vind dit trouwens uberhaupt al een knappe zin:
Kun je even in het woordenboek de betekenis van het woord 'permanent' opzoeken en vervolgens bij jezelf gaan afvragen wat voor positie je hebt om eisen te stellen aan jouw verblijf hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
curry684 schreef op 11 januari 2004 @ 15:55:
Ik vind dit trouwens uberhaupt al een knappe zin:

[...]

Kun je even in het woordenboek de betekenis van het woord 'permanent' opzoeken en vervolgens bij jezelf gaan afvragen wat voor positie je hebt om eisen te stellen aan jouw verblijf hier?
laat ook maar, beetje triest dat ik zo'n interessante topic niet meer (zeg maar gerust ooit) terug kan lezen.

btw. zoek jij het woord maar lekker zelf op, want ik zit hier intussen wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Verwijderd schreef op 11 januari 2004 @ 16:10:
[...]

laat ook maar, beetje triest dat ik zo'n interessante topic niet meer (zeg maar gerust ooit) terug kan lezen.
Tja, verschrikkelijk triest, maar van ons? Denk ff na.
btw. zoek jij het woord maar lekker zelf op, want ik zit hier intussen wel
Dat weet ik ja, en ik heb ook de middelen om 'm zo weer terug te zetten, maar in tegenstelling tot wat je hier wilt doen voorkomen zijn we geen onredelijke klootzakken. Maar insinuaties als dat jij hier eisen te stellen hebt mbt private fora voor gewaardeerde gebruikers na een permban heb ik geen zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
laat ook maar, beetje triest dat ik zo'n interessante topic niet meer (zeg maar gerust ooit) terug kan lezen
Wat somber gezien. Heb je dit niet gelezen?
Maar niet geschoten is altijd mis (bij hernieuwde aanvragen wordt verzwaard naar recente posthistory gekeken).
Gewoon drie maanden lang je vlekkeloos gedragen en behulpzame en goede techposts maken en dan weer opnieuw toegang vragen. Of weet je al van jezelf dat je dat niet kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
polaris schreef op 11 januari 2004 @ 16:26:
[...]

Wat somber gezien. Heb je dit niet gelezen?

[...]

Gewoon drie maanden lang je vlekkeloos gedragen en behulpzame en goede techposts maken en dan weer opnieuw toegang vragen. Of weet je al van jezelf dat je dat niet kan?
Dat is idd wel de reden dat ook mijn permban opgeheven is, maar dat is ook alweer heel wat maandjes geleden. Ik zie wel. Ik kijk wel of ik nog HK access kan krijgen over paar maanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-04 14:15

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

offtopic:
Heb hem net helemaal gelezen en, damn, wat een briljant topic is dat zeg. _/-\o_ Had wmb zeker genomineerd mogen worden in de verkiezingen laatst, maar ja...
Heb je ondertussen na anderhalf jaar al iets gehoord van haar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:59

Jaymz

Keep on moving !

Aangezien dit geregeld is lijkt me dit wel afgehandeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheLemon schreef op 12 januari 2004 @ 17:17:
offtopic:
Heb hem net helemaal gelezen en, damn, wat een briljant topic is dat zeg. _/-\o_ Had wmb zeker genomineerd mogen worden in de verkiezingen laatst, maar ja...
Heb je ondertussen na anderhalf jaar al iets gehoord van haar?
vervang off topic door overbodig en we zijn rond 8)7
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.