Ik heb twee "US Robotics Wireless Turbo Accesspoint + Router" van 100mbit gekocht.
Hiermee wil ik twee netwerken met elkaar verbinden, zoals in het onderstaande plaatje te zien is.

Het probleem is nu dat ik geen (Wireless) netwerkverbinding kan krijgen tussen de twee USRobotics Accesspoints.
Meerdere keren de handleiding gevolgd, op Google gezocht, Het forum bekeken, maar nergens iets bruikbaars gevonden.
Op het moment is deze opstelling nog de testfase waarbij de twee Accesspoints op minder dan een meter bij elkaar vandaan staan. Ook heb ik al geprobeerd een van de twee in een andere kamer te zetten, maar eveneens met hetzelfde resultaat --> niks.
Alle instelling zijn via de wizard ingesteld en zijn op beide AP het zelfde.
MAC Address 00-c0-49-d9-xx-xx
ESSID USR8054
Channel 9
WEP Disabled
Alle beveiligingen staan nog uit en de ip-adressen zitten in dezelfde range.
Hiermee wil ik twee netwerken met elkaar verbinden, zoals in het onderstaande plaatje te zien is.
Het probleem is nu dat ik geen (Wireless) netwerkverbinding kan krijgen tussen de twee USRobotics Accesspoints.
Meerdere keren de handleiding gevolgd, op Google gezocht, Het forum bekeken, maar nergens iets bruikbaars gevonden.
Op het moment is deze opstelling nog de testfase waarbij de twee Accesspoints op minder dan een meter bij elkaar vandaan staan. Ook heb ik al geprobeerd een van de twee in een andere kamer te zetten, maar eveneens met hetzelfde resultaat --> niks.
Alle instelling zijn via de wizard ingesteld en zijn op beide AP het zelfde.
MAC Address 00-c0-49-d9-xx-xx
ESSID USR8054
Channel 9
WEP Disabled
Alle beveiligingen staan nog uit en de ip-adressen zitten in dezelfde range.
[ Voor 69% gewijzigd door Ventrance op 08-01-2004 20:54 ]
Dell XPS 13 9343