Toon posts:

Demon DSL Express + verhoging

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik sta op het punt om over te schakelen van XS4all Basic naar Demon DSL Express.
Enigste waar ik niet achter kan komen is of het abbo van Demon 1024/512 ook per 15 januari wordt vehoogd naar 2048 ?

In ieder geval scheelt het wel heel wat euri's per maand tov XS4All

Verwijderd

Demon = BBned, dus geen verhoging.
Maarre.... : [rml][ Ervaringen] Demon DSL Express #9[/rml]

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-05 14:48

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Waarom zou die verhoogd worden? Er is immers ook een 2048/1024-abo bij Demon. Verder zal dit wel een slotje worden ;).

[ Voor 22% gewijzigd door Neman op 08-01-2004 20:33 ]

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Nee, BBned doet helaas niet mee met de laatste verhogingsactie van KPN. Alhoewel ze dat wel beloofd hebben :{.

Maar goed, misschien gebeurd dat nog. Zie ook: [rml][ Ervaringen] Demon DSL Express #9[/rml] (da's eigenlijk het centrale topic voor Demon DSL Express).

Verwijderd

Topicstarter
Dan is het prijstechnisch voor een abbo van 2048 hetzelfde als bij XS4All
Alleen overwegen of ik 1024 wil handhaven

nogmaals: scheelt wel euri !

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

De abo's die Demon op dit moment aansluit zijn al in snelheid verhoogt. Zoals ze nu op de site staan zal het ook blijven.

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Voor gaming zou ik toch voor XS4ALL kiezen. Ik heb zelf Demon via BBNED (1024) en een goeie maat van mijn XS4ALL Basic. Wij spelen CoD in clan verband en ik moet zeggen die ping van Demon is echt om te huilen. Helemaal niet stabiel en veel te hoog vergeleken met die van XS4ALL. Misschien zijn er andere mensen met iest betere ervaring maar voor mij is Demon best wel kut voor gamen.. voor downloaden is het wel ok ;)

Lucky Goldstar

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit inderdaad ook eens door de "ervaringen" van Demon heen te spitten en de reacties wisselen nogal. Nu is het zo dat ik zelden of nooit online game .. dus dat is voor mij geen bepalende factor.

Ik heb wel een exchange 2003 server in mijn netwerk draaien en verder nog een Web-en FTP server. That's it. Dus hoofdzakelijk zal het gebruikt worden om te downloaden.

Het is maar net waar je aan gewend bent ... 2048 voor 55 euro of 1024 voor 39 ...
Steek ik op jaarbasis toch een hoop knaken in mijn zak.

Wat zijn de ervaringen met het gratis ZyXel modem ?

• gakkethijs
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-05 10:04

gakkethijs

niks

DJkim schreef op 08 januari 2004 @ 20:47:
Voor gaming zou ik toch voor XS4ALL kiezen. Ik heb zelf Demon via BBNED (1024) en een goeie maat van mijn XS4ALL Basic. Wij spelen CoD in clan verband en ik moet zeggen die ping van Demon is echt om te huilen. Helemaal niet stabiel en veel te hoog vergeleken met die van XS4ALL. Misschien zijn er andere mensen met iest betere ervaring maar voor mij is Demon best wel kut voor gamen.. voor downloaden is het wel ok ;)
lol doe je toch iets verkeerd ik lache altijd alle mensen uit met mxstream mijn ping is het stabielste van iedereen altijd niet laagste maar dat boeit niet zo. en ligt niet aan demon maar netwerk bij jouw of van bbned. demon ownt nog steeds

Verwijderd

Topicstarter
Last Question:

Wanneer XS4All opzeggen en wanneer Demon aanvragen ?
Ik zie ook veel verschillen in levertijd.

Ik denk dak toch wel ernstig rekening moet houden met een zekere downtime
FF pop accountjes ergens zien te regelen.

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:14

Korakal

Up up up!

'n beetje eigen vooronderzoek kan idd geen kwaad :)
In de startpost vind je ook info over je laatste vraag trouwens.

lees Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.