HvA e-mail thuis lezen

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008

• meelmark
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-02-2025
Uhm, ik kom niet meer op school voorlopig, en wil mijn hogeschool van amsterdam mail lezen. Via hva.nl kan ik niet informatie verkrijgen wat de instellingen zijn, wie oh wie kan me helpen?

"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"

• meelmark
  • Laatst online: 01-02-2025
oh laat maar... had alleen op GoT gekeken, maar ben vergeten google te gebruiken...

voor de geinteresseerden die ooit nog op dit topic komen:

http://home.bl.hva.nl/Voo...leidingenICT/hllwbstu.pdf

"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"

• Miki
  • Laatst online: 18:33
meelmark schreef op 08 januari 2004 @ 19:55:
Uhm, ik kom niet meer op school voorlopig, en wil mijn hogeschool van amsterdam mail lezen. Via hva.nl kan ik niet informatie verkrijgen wat de instellingen zijn, wie oh wie kan me helpen?
Wil niet vervelend zijn maar bij jou in het gebouw moet een zogenaamde helpdesk zijn. Als het goed is hebben die uitgeprinte handleidingen voor e-mail thuis en ook bereiken van je eigen directory via ftp.

Ik kan je ook niet echt helpen, ik zit zelf op de Leeuwenburg. Voor ieder gebouw zijn er ietjes andere instellingen. Je kunt beste toch even langsgaan of een mailtje sturen naar de helpdesk van jou instelling/gebouw.

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:14

Korakal

Up up up!

Wil niet vervelend zijn maar bij jou in het gebouw moet een zogenaamde helpdesk zijn. Als het goed is hebben die uitgeprinte handleidingen voor e-mail thuis en ook bereiken van je eigen directory via ftp.
Lijkt me idd niet meer dan logisch om eerst de helpdesk te raadplegen :X

Dit topic is gesloten.