Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

sonyericsson t100 bereik & t-mobile

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu ongeveer 2 maanden een sonyericson t100 (dat grappige blauwe foontje) en een abo van t-mobile. Sinds een paar dagen heb ik ineens echter heel slecht bereik (kan echt bijna nergens meer bellen). :|

Een vriend van mij heeft hetzelfde abo maar een andere telefoon en die lijkt nergens last van te hebben. Als ik mijn simkaart in m'n oude telefoon doe, werkt ie prima. heel soms, bevoorbeeld op plekken met uitzonderlijk goed bereik zoals stations, kan ik nog wel gewoon bellen.

het lijkt dus aan de t100 te liggen. Ik heb hem weleens laten vallen, maar daarna heeft ie het nog prima gedaan. Mijn vraag is nu heeft iemand hier ervaring mee (interne antenne kapot o.i.d.? Zijn er misschien andere mensen met dezelfde problemen (heb gelezen op dit forum dat de t100 niet echt bekend staat om zijn geweldig goede ontvangst)? En als ik met dit probleem terug ga naar de winkel heb ik dan ergens recht op of lachen ze me uit?

• strandbal
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online

strandbal

Was het maar zo'n feest.

Ik heb een t100 gehad (is nu kapot, vraag me maar echt niet waarom ;) ) en ik had ook t-mobile, prepaid dan wel. Ik had precies hetzelfde probleem. De antenne van het toestel lijkt niet echt heel erg sterk te zijn...

Hier stond een dode link.

Verwijderd

Topicstarter
hmm, slechte zaak, maar als dat zo is, dan ga ik terug naar de winkel.

ff voor de zekerheid, jij kon dus ook soms nog wel bellen?

• strandbal
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online

strandbal

Was het maar zo'n feest.

Als ik buiten stond ging het prima, maar als er ook maar ergens een muur in de buurt kwam was ik vaak slecht te verstaan vertelden de mensen aan de andere kant van de verbinding mij. Soms viel de verbinding ook weg ja.

Hier stond een dode link.