Hoi,
Ik heb al wat topics doorgelezen maar 't is me nog niet helemaal duidelijk.
Ik heb voor m'n stage bedrijf een website gebouwd. Die draait gewoon, want er zit niet veel moeilijks in
. Maar nu is het de bedoeling dat er binnenkort een artikelen database in komt.
We gebruiken intern een database in acces met alles erin.
Repartie bonnen, artikelen met inkoops en verkoopsprijzen.
Op onze windows 2000 sbs server (word binnenkort 2003 sbs) draait iis voor exchange en mysql.
Nu is het 't makkelijkste als we onze database online gooien, zodat de recentste prijzen online staan. (dus alleen het stukje database hosten)
Wat is hier nog meer voor nodig.
en wat moet ik allemaal kennen om op onze website dmv. bv. een keuzemenu de gegevens uit de database te krijgen.
Ik sta open voor tips van grote goede dikke boeken waarme ik het zootje mee kan maken
Ik heb al wat topics doorgelezen maar 't is me nog niet helemaal duidelijk.
Ik heb voor m'n stage bedrijf een website gebouwd. Die draait gewoon, want er zit niet veel moeilijks in
We gebruiken intern een database in acces met alles erin.
Repartie bonnen, artikelen met inkoops en verkoopsprijzen.
Op onze windows 2000 sbs server (word binnenkort 2003 sbs) draait iis voor exchange en mysql.
Nu is het 't makkelijkste als we onze database online gooien, zodat de recentste prijzen online staan. (dus alleen het stukje database hosten)
Wat is hier nog meer voor nodig.
en wat moet ik allemaal kennen om op onze website dmv. bv. een keuzemenu de gegevens uit de database te krijgen.
Ik sta open voor tips van grote goede dikke boeken waarme ik het zootje mee kan maken
Specs: Server, WS boven, WS beneden