Toon posts:

einde zeelandnet in zicht?

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
mensen!

Wie heeft net als ik de ervaring dat zeelandnet gewoon geld af blijft schrijven voor een abonnement wat per 16 dec jl zou worden beeindigd?

Doodleuk nu zeggen dat ik nooit heb opgezegd............email gestuurd, en antwoord gehad, maar.................ze kunnen dat niet meer vinden..over MAFFIA gesproken!!

TIP: ga iedere maand nu even naar de bank om het geld terug te laten boeken!

en.............is dit reclame voor een provider die zich profilleert als sociaal en goed???

Reageer even als u dit ook is overkomen!! ik weet nog wel een paar leuke oplossingen :))

Verwijderd

Topicstarter
Trouwens.................wie gaat er zaterdag mee naar Kamperland
om "eens even iets uit te leggen " :(

Op email wordt niet geantwoord,:( en de helpdesk krijg ik zo`n zeer linkeroor van...
van het wachten...zucht...:( :(

Als ik nu mijn provider bel, op een GRATIS 0800 nummer heb ik binnen 2 minuten iemand aan de lijn die alles weet te vertellen wat ik wil weten, en...............

OOK sàvonds laat en OOK in het weekend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:) :)

dat is wel even wat anders...................:)

ADSL is great! en..............geen gezeur meer over een paar mb! maar gewoon..onbeperkt!!!

(laatste maand 168 GIGABYTE Download, en 59 GIGABYTE upload! en dat voor maar...............................39 euro.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Je kan de bank toch melden dat je je machtiging intrekt?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• hefaistos
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-05 23:08

hefaistos

feestelijk gehandicapt

dude,

als je er zeker van bent dat je ze op tijd ingelicht hebt, dan:

1) morgen naar postkantoor of bank, machtiging van zeelandnet intrekken
2) brief tikken naar zeelandnet, dat zij niet rechtmatig geld van je rekening afgehaald hebben, je hebt op tijd opgezegd etc etc en dat hiermee de kous af is
3) brief samen met de oude brief (ter referentie) aangetekend versturen

en dan wachten op hun antwoord natuurlijk :)

Echte mannen die eten geen honing, die kauwen op bijen.
De edelmoedigste GOT'er ooit!!

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
1. Wat prober je te bereiken? :?
2. Het is niet echt helemaal duidelijk met al die punten? slecht toetsenbord? 8)7
3. Is er geen algemeen Zeeland Topic?

Verwijderd

ik vind dit een beetje vaag topic zo, maar als jij via email opgezegd hebt dan moet je dat volgens mij nog kunnen aantonen(bewaar je sent items, belangrijke iig). Als je het kunt aantonen dan zou dat toch voldoende moeten zijn, maar bij zeelandnet weet je het nooit.

Helpdesk bereiken is inderdaad af en toe een mission impossible, heb alleen ervaring met emailcontact met hun maar wachttijd van meer dan een week is normaal voor hun heb ik het idee.
maar op dit moment loopt er nog een topic over zeelandnet, maar dat gaat meer over opzeggen van abonnement.
Zeelandnet, tijd om actie te ondernemen!

Verwijderd

Topicstarter
Skyhawk

Slechte toetsenbord valt wel mee als je je zo ergert aan puntjes, snel naar een ander topic gaan.

bereiken?

ik wil alleen zien of er nog meer mensen zijn die dit probleem hebben, en die ervaring hebben met de zeelandnet administratie :) })

Alle anderen:

bedankt voor de tips! ik ga maar eens even een briefje tikken en morgen versturen en zaterdag even langs in kamperland met wat lotgenoten om één en ander wat te verduidelijken. 8)7

Verwijderd

Topicstarter
Bigniels!

Bedankt voor je reply, jammer dat ik dat andere forum zelf niet had ontdekt.....

ik zal daar eens even gaan rondneuzen!

groeten, Rob

Verwijderd

Oke Oldtimer. Succes.
Als je zaterdag nog wat interessant te weten komt of een positief resultaat bereikt hebt laat het dan nog even weten hier svp.

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Slechte toetsenbord valt wel mee als je je zo ergert aan puntjes, snel naar een ander topic gaan.
Als iedereen zo zou reageren hadden we ook geen FAQ nodig en ook geen modjes. Want dan kon iedereen zeggen: Tja moet je ook niet in dit topic komen. 8)7

En daarbij leest het ook wat rustiger, en kom je ook wat serieuzer over ;)

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Mja, besteed wat meer aandacht aan de leesbaarheid van je topic. Zeggen dat mensen die zich (terecht) ergeren aan je manier van schrijven maar naar een ander topic moeten gaan is onzin. Verder zie ik geen nuttige aanleiding tot discussie, maar gewoon een hoop blaat. Lees dit eens, daar staat hoe het wel moet: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.