Toon posts:

abit kt7 raid mobo kapot? ???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb problemen met mijn mobo en geforce, soms valt mijn geforce256se gewoon uit. ik zet dan de computer uit en druk de kaart aan de kant van de hd-en aan, en doet ie het weer. Dit gebeurt zon 1x in 2 dagen.

ook bij het opstarten (na een aantal uren uit) is met heel heel heel veel herrrie, het is vast een fan, maar dat is na 5 min dan ook weer wat minder? mat moet ik nou allemaal doen????????? :'(

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

De herrie waar je het over hebt is waarschijnlijk de ventilator op je chipset (klein fannetje, er staat Abit op, linkerbovenhoek van je mainboard). Ik denk niet dat de problemen daarvan komen, mijn fan maakt ook van die enge geluiden maar hij blijft het wel doen.
Als je GeForce uitvalt vraag ik me af of je toevallig een geluidskaart met Aureal Vortex-chipset hebt, want daarvan ging mijn PC ook nogal vaag doen (en vooral niet met het geluid maar met 3D, vaagheid ten top dus).

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

• koffercomputer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:52
Ik had hetzelfde probleem, ik moest ook regelmatig mijn videokaart aandrukken.
je kunt je moederbord iets 'scheef' in de computer plaatsen. Ik heb er wat karton onder gedrukt, en mijn videokaart zit nu rots vast.

Ik heb het opgegeven om nog correct Nederlands te blijven typen. 22.10.02