Whellup, ik word hier helemaal gek. M'n eigen site, telebankieren, mail, allen werken ze niet terwijl ik weet dat ze het doen. Pingen kan naar het ip van m'n site, telebankieren deed het op m'n werk wel, mailen geeft de melding dat ik ingelogd moet zijn op het wanadoo netwerk. Het is een dialup mailadres maar kon het altijd gebruiken met wanadoo cable, nu krijg ik een nieuwe serie ip's uitgereikt en kan meteen de helft niet meer. Iemand een idee hoe dit kan? de 81.x.x.x. deed het gewoon maar de 83.x.x.x geeft echt vage problemen.
Heb je een router? Heb je mischien de DNS servers handmatig ingevoerd, en gebruikt Casema nu ook andere DNS servers? Hoe verbindt je naar het Internet?
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Ik heb een router idd, een sitecom dc202, deze krijgt een dynamisch ip en dns toegewezen. Maar.. Als ik het modem rechtstreeks aansluit op mijn pc en verbinding maak, zelfde probleem, ip uit de 83 serie, geen site, geen mail. Dns staat op de nieuwe dns-servers, echter de oude hebben altijd gewerkt en werken volgens mij nog steeds.maartena schreef op 08 januari 2004 @ 20:45:
Heb je een router? Heb je mischien de DNS servers handmatig ingevoerd, en gebruikt Casema nu ook andere DNS servers? Hoe verbindt je naar het Internet?
Ik heb hier dezelfde combinatie (wanadoo broadband cable premium) op een dc-202. Heb geen problemen hierzo. Werk wel met een COM21 modem (PPPOE). Overigens blijft mijn verbinding gewoon continue openstaan heb ik gemerkt
Heb die router ook pas een weekje nl. Verder heb ik wel gewoon de prim. en sec dns'en vast gecodeerd in de router, misschien dat dat scheelt.
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Pagina: 1