Toon posts:

Waarom AIW geen dvd capture

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik speel op mijn laptop een dvd af deze heb ik gekoppeld met de tv out van AIW echter ik krijg geen beeld op mijn tv (tv-out) of monitor (desktop), en dus kan ik hem ook niet capture. Heeft iemand hier een oplossing voor? Of een programma die dit verhelpen kan?

|:( drogekloot

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Is dit niet gewoon de macrovision beveiliging op dvd's :?
Of is dat helemaal niet relevant in deze situatie?

C:\>_

Verwijderd

Topicstarter
Das lastig en wat kan je daar dan weer aan doen?

|:( drogekloot

• Tele
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Deze beveiliging is bijna niet te omzeilen, je zou eens rond kunnen kijken op het forum van www.rage3d.com voor meer informatie over de AIW drivers en hun macrovisionbeveiliging. Ik heb begrepen dat het bij de huidige driverversies niet meer kan, en dat de beveiliging soms zelfs te goed werkt.

Vinnie: Je hebt het bij het rechte eind hoor :)

• Dr Nix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-07 12:42

Dr Nix

a.k.a. Dr. Nix

Beveiliging? maar ik begrijp dat het beeld via een analoog signaal verstuurd wordt tussen twee systemen. Dan kan er geen beveiliging worden opgenomen (lijkt mij. tenzij je canal+ praktijken op de kabel gaat gebruiken).

Als je een andere opstelling hebt dan ik mij voorstel, kan je dat dan verduidelijken?

Een koe is en blijft een merkwaardig beest!

Verwijderd

Topicstarter
Klopt ik gebruik de tv out van mijn laptop, deze gaat inclusief geluid naar mijn tv in van de AIW en dan heb je wel geluid maar geen beeld. Opzich wordt het signaal dan toch analoog door gestuurd. |:(
Pagina: 1