Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
Dus er moet wel een bepaalde techniek dan zijn ofzo...??
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Jaaaaa, iemand die begrijpt wat ik bedoel en ook nog es de oplossing ervoor geeft!!Op maandag 11 december 2000 11:14 schreef Larzan het volgende:
Hoera! Meneer heeft het dodgen aanschouwd! Dit is een optie die je kan aanvinden bij game geloof ik. Om te dodgen moet je 2x snel achter elkaar de toets indrukken waar je naar toe wilt. Dus als je naar voren wil dodgen (wat dus zo'n salto geeft) moet je 2x achter elkaar naar voren drukken. Dit kan je ook voor opzij en naar achteren doen. Op die manier kan je makkelijk de shockcombo's ontwijken.
Thnx!!
Aaaaargggg, 2x op die toets rammen, dat is zo'n beetje het enige wat ik nog niet geprobeerd heb
* LoekieLeeuw is Larzan eeuwing dankbaar
Ur welcome m8.
Ik zie je wel op 1 v/d UT servers
Mijn nick is ReXomniuM
ReXomniuM... hmmm volgens mij ben ik je nog nooit tegengekomen, maar misschien gebeurt dat nog wel eens...Op maandag 11 december 2000 12:12 schreef Larzan het volgende:
LOL
Ur welcome m8.![]()
Ik zie je wel op 1 v/d UT servers
Mijn nick is ReXomniuM
Oja mijn nick is LoekieLeeuw[GOT][NL]
Je kunt me meestal vinden op servers waar Instagib gespeeld wordt...
* benchMarc is [TÐC]°benchMarc . we stonden voormalig 1e van NL met CTF
Niet bij instagibOp maandag 11 december 2000 20:48 schreef benchMarc het volgende:
CTF-Command bedoel je? Je kunt ook gewoon je translocator naar beneden gooien hoorgaat veel hendiger.
Ik zelf speel meestal op de GamesInferno servers of Wanadoo + Lagfree servers.
En dan onder de naam: (TARN)*KuKeL*
clan is dus: TARN
hmmm, bij instagib een translocator...Op maandag 11 december 2000 20:48 schreef benchMarc het volgende:
CTF-Command bedoel je? Je kunt ook gewoon je translocator naar beneden gooien hoorgaat veel hendiger.
dacht het niet...
Ik zie dat Nibbles dat ook al gezegd heeft...
Euhh ja?Op maandag 11 december 2000 21:34 schreef Spookje het volgende:
ctf instagib?
Euhh nee?Op dinsdag 12 december 2000 11:14 schreef Nibbles het volgende:
[..]
Euhh ja?
Ik ken in ieder geval geen CTF-level met die naam...
Hij blijkbaar ook niet! Wat een ervaring hebben jullieOp dinsdag 12 december 2000 11:50 schreef LoekieLeeuw het volgende:
[..]
Euhh nee?
Ik ken in ieder geval geen CTF-level met die naam...
Welke servers speel je dan, ik speel altijd op Skynet en af en toe op TDS, maarruh ik heb jouw daar nooit gezienOp maandag 11 december 2000 13:02 schreef LoekieLeeuw het volgende:
[..]
ReXomniuM... hmmm volgens mij ben ik je nog nooit tegengekomen, maar misschien gebeurt dat nog wel eens...
Oja mijn nick is LoekieLeeuw[GOT][NL]
Je kunt me meestal vinden op servers waar Instagib gespeeld wordt...
"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel
Klopt, die servers komen me ook niet bekend voor...Op dinsdag 12 december 2000 18:25 schreef nexus het volgende:
[..]
Welke servers speel je dan, ik speel altijd op Skynet en af en toe op TDS, maarruh ik heb jouw daar nooit gezien
Ik zit meestal op euh, iets vavn 3b.winbase ofzo
Daar heb je wel iets aan, want zoveel server namen zijn er niet die beginnen met een 3
Ik zal vanavond wel ff kijken wat de precieze naam van die server is... (kan nu niet, want zit nu op mijn stage...
5800X3D | 32GB 3466C16 | RTX4080
[3d.win.be] UT CTF instagib
en
games.skynet.BE instagib CTF
Ik heb in diverse clans gezeten. Bij deze maar ff mijn glansrijke carriere in de wereld die UT heet :P:):Op woensdag 13 december 2000 20:29 schreef Reiko het volgende:
Damn die naam ReXomniuM ofzoiet komt mij bekend voor. In welke clan zit je?
XiT
SoTc
CoLD (met commdante)
SeVeN
CP
Unity (¥)
en nu zit ik in T² (tantalizing tactics)
t2.gamepoint.net
En je kunt hem ook omhoog gooien, alhoewel dat ietsjes lastiger is. Doe ik altijd tegen de botsOp maandag 11 december 2000 20:48 schreef benchMarc het volgende:
Yeah well, that's just, ya know, like, your opinion, man.
misschien komen we elkaar nog wel eens tegen....Op woensdag 13 december 2000 19:22 schreef Timpie2000 het volgende:
Ik speel ook op Belgium Skynet Instagib CTF #1 t/m 3
Goh wat een korte naam
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Daar was Loekie zo'n 5 maanden geleden ook al achter...Op maandag 04 juni 2001 17:38 schreef Killfrenzy89 het volgende:
jonge jonge jonge pfff... wat een nOObies ier!!! Ziets noemen we gewoon DODGEN eh|
Dit topic is gesloten.
![]()