Download manager met bandwith-throttle

Pagina: 1
Acties:

• Shockyboy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-05-2025
Hai,
ik ben op zoek naar een downloadmanager (met queue) dus zoiets als DAP of Getright, maar dan eentje die niet probeert om zoveel mogelijk bytes per seconde door het draadje te persen, maar eentje die je kunt afstemmen op bijvoorbeeld 16kb/s.
Ik heb ADSL, en op die manier kan ik een download aanzetten terwijl andere computers nog wel gewoon kunnen internetten / mailen zonder dat het allemaal heel erg traag wordt.

Kent iemand zo'n programma? Of een andere manier om hetzelfde te bereiken?

Thx, Shocky

AMD 1,4G; A7V333; 512 Mb V7700 Geforce2 Deluxe; 21" Philips Brilliance; 45+60Gb IBM7200; Plextor R412C, PX-32TS, Onstream SC30; Toshiba M1401; SbLive; Microsoft Internet KeyboardPro, Logitech Optical Wireless, HP950C, HP 4100C; WinXP Professional

Verwijderd

Misschien kun je Netlimiter proberen. Daarmee kun je per programma een downloadlimiet instellen.

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-08 15:02

sjaakaq

It might get loud

MM met fresch downloads kan dit volgens mij. Weet et helaas niet 100% zeker maar de download is otch maar 5 mb oid :)

leoaq.fm // Jeune Loop

• mduijvendijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-08 18:22

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Waarom stel je bij DAP de versnelling dan niet in op Normal Speed (dan heb je dus geen versnelling)

Sometimes human's are...

Verwijderd

bij dapen getwrith kan je bijde gewoon effen speedlimit instellen.

• Twist
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
De optie om de downloadsnelheid te beperken zit standaard al in de meeste downloadmanagers, lijkt me dat je hem ook wel in DAP kunt vinden.
mduijvendijk schreef op 08 januari 2004 @ 18:01:
Waarom stel je bij DAP de versnelling dan niet in op Normal Speed (dan heb je dus geen versnelling)
Daar heb je niks aan want het kan ook met Normal Speed (afhankelijk van de downloadserver) nog met 100 kb/s gaan.

Verwijderd

In GetRight zit gewoon een Speed Limit optie.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2004 20:10 ]

• Stuff
  • Laatst online: 28-06-2010

Stuff

*ploink*

Getright 5 -> Options -> Internet -> Speed Limit: "Speed limit [x] K per second".

Tevens 2 checkboxes die je kunt aanvinken:

- Always obey speed limit**
- Do not obey speed limit when screensaver is active**

** Speed limit will not be used with Segmented Downloads.

edit: ff alle opties neergezet die onder dat tabje staan.

[ Voor 66% gewijzigd door Stuff op 08-01-2004 20:17 ]

http://www.vado.org -- Videogames are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world. -MegaTokyo

• Shockyboy
  • Laatst online: 01-05-2025
OK, dank voor de opties. Ik ga nu getright even downloaden. Ik heb die optie compleet over het hoofd gezien, maar het is precies wat ik zoek!
Ik gebruik normaal gesproken DAP (draai nu 5.3.9.6), maar daar zit die optie echt niet in.

AMD 1,4G; A7V333; 512 Mb V7700 Geforce2 Deluxe; 21" Philips Brilliance; 45+60Gb IBM7200; Plextor R412C, PX-32TS, Onstream SC30; Toshiba M1401; SbLive; Microsoft Internet KeyboardPro, Logitech Optical Wireless, HP950C, HP 4100C; WinXP Professional

Verwijderd

Er is ook nog een ali illegali patch voor dap die je een extra knopje geeft waarmee je de snelheid kan regelen. kzit momenteel niet thuis dus ik kan je momenteel geen correcte gegevens geven.
Pagina: 1