Bestelformulier

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

• microfreak
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-12-2021
Hey,

Ik heb een site ([spam]) en heb een bestelformulier (http://[spam]/bestelformulier.htm) en ik wil graag dat de gegevens langs een php script word verzonden en niet langs een e-mail programma. Ik heb al scripts geprobeerd maar heb toch nog altijd fouten en ik krijg het gewoon niet voor elkaar. Het gaat wel als je gewoon naam,e-mailadres en comments moet invoeren (standaard script) maar ik krijg het niet voor elkaar voor meerdere dingen te laten opsturen... (meerdere dingen toevoegen aan het standaard script)

Het zou tof zijn moest je mij kunnen helpen

slu,
Sven

[ Voor 8% gewijzigd door drm op 08-01-2004 17:36 ]

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:08

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

In dat geval ben ik wel benieuwd naar je foutmeldingen, jouw relevante code, jouw geprobeerde oplossingen en waar het mis gaat.. :)

[ Voor 7% gewijzigd door gorgi_19 op 08-01-2004 17:32 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Hoi Sven,

Alle hulp die je hier gaat krijgen is gericht op het jou leren programmeren, zodat jij later je problemen zelf kunt oplossen. Stel je eens een forum voor waar schilders de beste techniek met elkaar bespreken. Zou het daar gewenst zijn als iemand binnen kwam en riep 'je kunt mijn keuken wel ff doen toch?'
Kortom, wij kunnen je niet helpen als jij jezelf niet wil helpen zeg maar ;) Dus probeer eens zelf wat te programmeren aan de hand van verschillende tutorials, lees wat op www.php.net, pruts even wat dagen/uren aan en als je er dan niet uit komt, open je hier een topic met dit schema als leidraad.

Veel succes :)

Dit topic is gesloten.