Ik was al een tijdje op zoek naar goede mobiele opslag, toen bekend werd dat Apple's nieuwe ipod toch wel meer als 150 euro zou kosten ging ik op zoek naar iets anders.
Ik kwam al snel uit op dit product:

Die cd die je ziet is zo'n minicd, dus dat geeft je een aardig idee over de grootte van het apparaatje.
Ook heb ik via marktplaats een nieuwe 40Gb Laptop HDD op de kop kunnen tikken. (in totaal was ik 110 euro kwijt
)
Pas nu ik het hele zaakje binnen heb stond er in het boekje dat je alleen laptop HDDén kan gebruiken die minder dan 500MAmpere verbruiken.. (het boekje heeft het over 500 Ampere
)
Mijne verbruikt precies het dubbele.
Het enige wat op de website van die zaak staat is:

Wie weet vanaf hoeveel GB laptop HDD's minder dan 500 Mampere verbruiken?
Op de website van IBM = hitachi?, hebben ze het alleen over het verbruik in watt's maar geen ampere's
Op hitachi's website staat zelf ook niets over het Ampere gebeuren..
http://www.hgst.com/hdd/support/tva/40_60.htm
Kan iemand even kijken hoeveel zijn laptop Hdd aan ampere's trekt?
alvast bedankt!
Ik kwam al snel uit op dit product:

Die cd die je ziet is zo'n minicd, dus dat geeft je een aardig idee over de grootte van het apparaatje.
Ook heb ik via marktplaats een nieuwe 40Gb Laptop HDD op de kop kunnen tikken. (in totaal was ik 110 euro kwijt
Pas nu ik het hele zaakje binnen heb stond er in het boekje dat je alleen laptop HDDén kan gebruiken die minder dan 500MAmpere verbruiken.. (het boekje heeft het over 500 Ampere
Mijne verbruikt precies het dubbele.
Het enige wat op de website van die zaak staat is:
Plaatje van de "setup":Hierin gaan laptop hardeschijven in. Werkt via usb! Kan op uw pc of laptop aangesloten worden. Datatransfer tot 480 Mbps!
U krijgt ook een handige hoesje erbij voor de externe harddisk. Hierdoor kunt u het makkelijk in uw zak zetten en overal meenemen.
Het wordt geleverd met CD software, kabel usb, zwarte hoesje en externe case usb 2.0 zelf!!

Wie weet vanaf hoeveel GB laptop HDD's minder dan 500 Mampere verbruiken?
Op de website van IBM = hitachi?, hebben ze het alleen over het verbruik in watt's maar geen ampere's
Op hitachi's website staat zelf ook niets over het Ampere gebeuren..
http://www.hgst.com/hdd/support/tva/40_60.htm
Kan iemand even kijken hoeveel zijn laptop Hdd aan ampere's trekt?
alvast bedankt!