[Beyond Good & Evil PC] Vast in kamer, eruit lopen = crash!

Pagina: 1
Acties:

• DannyXP1600
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:52
In Slaughterhouse:
Ik zit vast in een kamer met 3 robotjes. Als ik ze kapot sla zie ik even een driehoek sleutel liggen. Er is een deur in de kamer waarbij je 2 driehoekssleutels nodig hebt.
Die sleutel ligt echter nergens op de grond, maar lijkt in zo'n buis te liggen waar die robotjes uit vallen... Ik kan daar iig niet in komen, die gaan te snel omhoog en de sleutel aan double H geven helpt niet, want ik heb hem harder nodig dan hem zegt 'ie...
Nou komt het allergekste: als ik de kamer probeer uit te lopen aan de andere kant, waarlangs ik binnen ben gekomen, chrast het spel en zie ik m'n bureaublad weer. Soms staat er ook fout in DDhelp bla bla bla...
Als ik nu op afsluiten druk kan ik opnieuw opstarten of afsluiten. Zodra ik een ander programma probeer te draaien of BG&E opnieuw probeer slaat de pc helemaal vast en moet ik perse reset drukken.
Ik heb Win 98 SE met Directx 9.0b en de nieuwste Forceware nvidia drivers voor m'n Geforce4MX440 8x AGP 64mb...
Zal ik anders even iemand mijn savegame mailen zodat je kunt testen of het bij jou ook is met mijn savegame??? En als het dan niet is en je kunt gewoon de sleutel pakken, even opslaan en de save terug mailen zodat ik gewoon verder kan gaan. Anders moet ik weer kei veel opnieuw gaan doen enzo...
Wie kan me helpen?

• Letsnow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-12-2025
Ik heb het spel gewonnen en krijg het binnenkort (hoe onbepaald is dat woord wel niet) in de bus. Ik zal dan eens kijken als je het nog steeds niet hebt opgelost.

• Mike Jarod
  • Niet online
Dit is een bekend probleem, ik werd er ook helemaal debiel van. Dit is een bug in de v1.01 update, met v1.0 heb je dit niet.

Zie ook hier: [rml]Mike Jarod in "[ Multiplatform] Beyond Good and Evil"[/rml]

• DannyXP1600
  • Laatst online: 07:52
hmm, heb die fix gebruikt... Double H die sleutel gegeven en foto genomen en savegame swap gedaan en alles... Maar nou gaat m'n beeld de hele tijd kei schokkerig... In iedere kamer! En buiten tegen dat vliegende beest vechten is echt bijna niet te doen! Ik heb nog maar 10 fps ofzo!

sinds hij de hele tijd vast liep had ik ook de forceware geinstalleerd, dacht misschien helpt dat... Uninstalled en Nasty File Remover van www.guru3d.com gebruikt, oude 45.nog wat detonators erop gezet en alles is weer vloeiend!

[ Voor 30% gewijzigd door DannyXP1600 op 10-01-2004 03:02 . Reden: uitgevonden waarom hij slecht draaide ]