Het topic loopt niet helemaal lekker zo
Dat komt toch omdat het inderdaad niet echt een topic is dat zal werken op GoT (zie
FAQ topicstart). Zo geeft Mike Jarod idd al 2x een goed begin, ook iets als
http://3d.pagina.nl lijkt me een goed startpunt, net als de google directory en verschillende sites over 3DMax.
De experts van dat spul zitten bij de buren van
Webdesign & Graphics, misschien dat je daar een nieuw topic kan openen als je zelf eerst even een lijstje hebt gegeven van sites die msischien wat zijn. 'Wie doet even' is namelijk niet echt de bedoeling van dat subforum - zie ook de 'sticky' topics bovenaan
Webdesign & Graphics
Maar goed, omdat het hier iig niet thuis hoort en het niet helemaal lekker loopt, doe ik dit (weer

) op slot.
Bedenk dat we een gruwelijk groot forum zijn en we dus toch een aantal 'eisen' moeten stellen aan topicstarts om interessant te blijven. Check dus anders eerst even via ICQ of e-mail met de moderators van dat subforum om daar een topic te openen - met een leuke topicstart lijkt me dat geen probleem.
In ieder geval succes met leren, het kan zeker erg leuk zijn
edit:
Oeh en nog wat 'gezeur': probeer ajb ook een topictitel te verzinnen die voor iedereen duidelijk maakt waar het over gaat en niet alleen voor de mensen die nog je vorige topics herinneren. Bedenk dat er nog > 850.000 andere topics zijn (van > 90000 users) en een beetje duidelijkheid is dan erg handig

Maar goed, dat staat allemaal natuurlijk al in de eerder genoemde policies dus ik herhaal mezelf.
[
Voor 15% gewijzigd door
F_J_K op 08-01-2004 17:03
]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)