Toon posts:

3DMax werkt weer!!! :D

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Maar nu nog goed leren modellen... :D

Wie kan mij aan een paar goede / leuke tutorial sites helpen waar geen giga dure plugins voor nodig zijn!??

Groetjes,
Douwe

• Mizitras
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
* Mizitras awards megadouwe with Post-of-the-week Award ! _/-\o_

Antwoord op je vraag:
- Googlen en de Search op GOT-gebruiken wil al eens helpen.

Voor een groter verlangen te verwachten voor je meer op je wenken te bedienen willen ze misschien zo lief nog zijn op www.beginnersweb.nl :D

[ Voor 86% gewijzigd door Mizitras op 08-01-2004 16:50 ]

"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"

Verwijderd

Topicstarter
Dank u Dank u

:D

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
[google=3d studio max tutorial] :)

[ Voor 15% gewijzigd door Mike Jarod op 08-01-2004 16:51 ]

• Shakespeare2000
  • Laatst online: 20:18
Je snapt de slotjes van je vorige (4?) topics nog niet volgens mij... Dit topic is even kansloos als die andere van je. De FAQ lezen blijft toch echt moeilijk voor sommige mensen.

[ Voor 21% gewijzigd door Shakespeare2000 op 08-01-2004 16:52 ]

The whole thing is based on respect, respect to the music, respect to the DJ's,
respect to the crowd and respect to one another!

Verwijderd

Topicstarter
En weet iemand misschien ook waar je goed werkende plugins kunt krijgen en diverse textures voor je library kunt vinden!!?

Btw. Mike!? THanks!!!!

Verwijderd

Topicstarter
waarom moet er nu weer een slotje op die van mij... ik doe toch nu niets verkeerd meer...
:'(

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
[google=3d studio max plugins]
[google=3d studio max textures library]

kom op megadouwe, zo maak je jezelf niet geliefd hier :)

edit:
Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 16:54:
waarom moet er nu weer een slotje op die van mij... ik doe toch nu niets verkeerd meer...
Gathering of Tweakers is géén helpdesk waar je al je huis-, tuin-, en keukenprobleempjes kwijt kunt, maar een forum voor en door de serieuze hobbyist. We verwachten dat je zelf moeite doet voordat je bij ons aanklopt, je dit in je topicstart duidelijk laat merken en dat je respect toont voor de andere gebruikers en het forum. Doe dus zelf research en laat duidelijk merken dat je dat gedaan hebt. Lijkt Gathering of Tweakers je te hoog gegrepen, dan is BeginnersWeb een mooi en goed alternatief.
Daarom :)

[ Voor 73% gewijzigd door Mike Jarod op 08-01-2004 16:58 ]

Verwijderd

Topicstarter
thnx Mike!!

• Shakespeare2000
  • Laatst online: 20:18
Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 16:54:
Als je nou eens de (Software Algemeen - Policy) van dit sub-forum leest, zie je daar dat je best zelf wat mag doen/proberen voor je een topic opent.

The whole thing is based on respect, respect to the music, respect to the DJ's,
respect to the crowd and respect to one another!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Het topic loopt niet helemaal lekker zo :+

Dat komt toch omdat het inderdaad niet echt een topic is dat zal werken op GoT (zie FAQ topicstart). Zo geeft Mike Jarod idd al 2x een goed begin, ook iets als http://3d.pagina.nl lijkt me een goed startpunt, net als de google directory en verschillende sites over 3DMax.

De experts van dat spul zitten bij de buren van Webdesign & Graphics, misschien dat je daar een nieuw topic kan openen als je zelf eerst even een lijstje hebt gegeven van sites die msischien wat zijn. 'Wie doet even' is namelijk niet echt de bedoeling van dat subforum - zie ook de 'sticky' topics bovenaan Webdesign & Graphics :)

Maar goed, omdat het hier iig niet thuis hoort en het niet helemaal lekker loopt, doe ik dit (weer :o ) op slot.

Bedenk dat we een gruwelijk groot forum zijn en we dus toch een aantal 'eisen' moeten stellen aan topicstarts om interessant te blijven. Check dus anders eerst even via ICQ of e-mail met de moderators van dat subforum om daar een topic te openen - met een leuke topicstart lijkt me dat geen probleem.

In ieder geval succes met leren, het kan zeker erg leuk zijn :Y)

edit:

Oeh en nog wat 'gezeur': probeer ajb ook een topictitel te verzinnen die voor iedereen duidelijk maakt waar het over gaat en niet alleen voor de mensen die nog je vorige topics herinneren. Bedenk dat er nog > 850.000 andere topics zijn (van > 90000 users) en een beetje duidelijkheid is dan erg handig ;)
Maar goed, dat staat allemaal natuurlijk al in de eerder genoemde policies dus ik herhaal mezelf.

[ Voor 15% gewijzigd door F_J_K op 08-01-2004 17:03 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.