Toon posts:

[W2K] Installatie continu herstart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een 1U server met P4 2.4 GHZ en 1 GB geheugen. Geconfigureerd met RAID1 bestaande uit 2 schijven.
Als ik Windows 2000 server installeer gaat het goed bij het aanmaken van de partitie en het kopieeren van de bestanden. Zodra de installatie voor de eerste keer herstart zie je het logo van windows 2000 en dan verschijnt het groene bureaublad voor de verdere installatie. Op dat moment herstart de pc direct. Dit gebeurt continu. Ik heb de RAID1 array al een keer opnieuw opgebouw en windows 2000 al een keer opnieuw geinstalleerd maar niets helpt.
Weet iemand een oplossing?
Alvast bedankt.

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Welk moederbord heb je en heb je al op de site van die fabrikant al gekeken naar handleidingen en bios updates :?

Heb je al getest met een ander OS om hardware problemen uit te sluiten :?

Tijdens installatie van W2K server F6 gedaan en de drivers van je raid controller die je op floppy hebt toegevoegd :?

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Verwijderd

Topicstarter
Nog even voor de duidelijkheid. We hebben 7 identieke servers en dit is de laatste en degene die het niet doet.

Het is een Intel SE7501CW2 moederbord met een Intel SRCU31L Raid Controller.

Tijdens de installatie toets ik ctrl F6 en gebruik dan een gemaakt floppy net zoals bij de andere 6 servers.

Ik kan wel een ander besturingssysteem proberen, maar omdat de server helemaal nieuw is en de andere 6 het wel doen vraag ik me af of ik daar iets mee opschiet. Het kan natuurlijk zeer goed een hardware probleem zijn, maar dan moet ik weer naar mijn fabrikant en dit is al server nummer 2.

Misschien heeft iemand nog een idee, anders bel ik weer mijn hardware fabrikant voor een nieuwe :)

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 17:00:
Misschien heeft iemand nog een idee, anders bel ik weer mijn hardware fabrikant voor een nieuwe :)
If garantie >> dump dit probleem bij je hardware boer ;)

google

2e link al gelezen :?
Intel

[ Voor 37% gewijzigd door aReaRe op 08-01-2004 17:06 ]

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)