hier in het forum. Als ik iets heb gepost en dan weer in de index van dat forum kom, zie ik een mooi kruisje voor de topic (plus eventueel 1 of twee andere nieuwe) staan, in plaats van een icoontje. Het verwijst naar 8.gif. Ligt het aan mij of aan het forum?
Heb ik ook (met Opera 5.0), als ik een paar keer op Reload druk, dan doet-ie het weer wel
Virussen? Scan ze hier!
Dat heb ik ook alleen is het dan niet meer 8.gif maar gewoon 5.gif (dus gewoon een rood mapje)...Op maandag 11 december 2000 10:47 schreef wildhagen het volgende:
Heb ik ook (met Opera 5.0), als ik een paar keer op Reload druk, dan doet-ie het weer wel
edit:
en nu ik er post maakt ie er weer 8.gif van en zie ik hem dus weer niet
en nu ik er post maakt ie er weer 8.gif van en zie ik hem dus weer niet
Ik heb er geen last van, moet wel bekennen dat de banners bij mij niet doorkomen, maar dat ligt aan de programmatuur die ik gebruik om mijn werkdoos met de server te connecten.
Bericht hierboven
Euh ik spreek voor mijn beurt, ik zie nu ook de rode mapjes niet (nieuwe dus). Hmm vaag, ik kan er alleen nu weinig aan doen, aangezien Jorma op zijn werk (stage) is en Arjen er ook niet is. Ik denk niet dat ik het zelf oplossen kan en voordat ik half Topix verknal... Laat ik het dus maar even zitten, maar ik zal het ze zeker even melden.
Bericht hierboven
Ik heb er ook last van, en het is alleen bij de bovenste topic. Na een minuut of wat staat er opeens 8.gif.
Nou nee niet erg, maar misschien toch iets om even naar te kijken (?).
Nou nee niet erg, maar misschien toch iets om even naar te kijken (?).
ja, idd, gifkikker-groen mapje met een slotje...
Virussen? Scan ze hier!
nej ik zag net een gifkikkergroen mapje met een wit lijstje ervoor...en 8.gif zie ik ook niet hier...
Gifkikker Anti-picture virus v1.0
Virussen? Scan ze hier!
yep. ook hier wordt 8.gif niet geladen...
nope
Ik heb even contact met Arjen opgenomen, ergens tussen een uur en anderhalf uur van nu zou het opgelost moeten zijn.
Bericht hierboven
Verwijderd
Jeps bij mij ook niet, dacht eerst dat het aan mij lag, omdat ik weer allemaal foute ISO's binnentrek en dan de helft van de plaatjes niet meteen laden, omdat de bandbreedte OP is, maar dat is het dus niet.
Echt erg kan ik het niet noemen, maar het staat zo slordig
Echt erg kan ik het niet noemen, maar het staat zo slordig
Het komt door die FAQ in A,V&H wat Arjen gisteren heeft in zitten bouwen. (http://gathering.tweakers.net/listtopics/9)
Magtie het fixen ook
Magtie het fixen ook
FOK! Rick m'n z'n foute servertijd, don't blame me!
Ok, het is nu opgelost, waar lag het precies aan
?
Pagina: 1