Toon posts:

Call Of Duty - raar menu

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

ik heb sinds vandaag Call Of Duty, en ja ik heb een probleem! Als ik in het hoofdmenu van het spel kom dan krijg ik het menu en deze is nogal vreemd, alle letters van het menu staan door elkaar, echt heel apart! :?

Ik heb DirectX 9 geinstalleerd en de laatste video-drivers (ik heb een Voodoo 5 5500 64mb AGP). Maar nog steeds weigert hij het menu normaal weer te geven! Zeer frustrerend! Heeft iemand van jullie tips/oplossing voor dit probleem? Misschien qua instellingen van videokaart? Ik heb op internet gezocht naar hetzelfde soort probleem, maar heb tot nu toe niets kunnen vinden! :'(

Alvast bedankt!

Verwijderd

Hmm ondersteunt dat spel ook nog de voodoo's dan?
Eerst dat maar ff nakijken in het boekje of de readme.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 18:33:
Hmm ondersteunt dat spel ook nog de voodoo's dan?
Eerst dat maar ff nakijken in het boekje of de readme.
idd, ik heb het spel ook, zonder problemen. ik zou effe een andere VGA proberen als je die bij de hand hebt

• gprins
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-06-2024

gprins

Crtl + Alt + Del

ik heb precies hetzelfde probleem maar dan met een GeForce mx400

• pickatchoo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

pickatchoo

Hardcore Lurker!

heeft dit wellicht te maken met je texel alignment?

Ik kan me weinig anders voorstellen bij vreemde letters en door elkaar... post anders eens een screenshot? (thumbje ook goed :P)

Als je texel alignment onjuist staat is text heel slecht te lezen/onscherp, het lijkt alsof ze in vertikale strepen gehakt zijn en vervolgens aan alle kanten verschoven.
(was ooit eens een probleem in Falcon4 met geforce kaarten... vandaar dat ik dit ken)

als het dit is dan is het ergens in de geavanceerde eigenschappen van je videokaart te vinden.

meer weet ik op dit moment even niet meer.... als iemand toevoegingen/verbeteringen heeft dan graag ;)

Verwijderd

Topicstarter
Pickatchoo schreef op 08 januari 2004 @ 23:58:
heeft dit wellicht te maken met je texel alignment?

Ik kan me weinig anders voorstellen bij vreemde letters en door elkaar... post anders eens een screenshot? (thumbje ook goed :P)

Als je texel alignment onjuist staat is text heel slecht te lezen/onscherp, het lijkt alsof ze in vertikale strepen gehakt zijn en vervolgens aan alle kanten verschoven.
(was ooit eens een probleem in Falcon4 met geforce kaarten... vandaar dat ik dit ken)

als het dit is dan is het ergens in de geavanceerde eigenschappen van je videokaart te vinden.

meer weet ik op dit moment even niet meer.... als iemand toevoegingen/verbeteringen heeft dan graag ;)
Nou ik kan geen texel alignment vinden, noch texel noch alignment:( Ik kan trouwens ook geen screenshotje krijgen, als ik er een maak dan zie je helemaal niets...

Ligt het probleem ook niet bij anti-aliasing of bij buffers? Ik heb hier vrij weinig verstand van...

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik heb de Amigamerlin drivers voor de Voodoo 5 5500 geinstalleerd en nu doet het spel het wel... Maar ik kan de brightness niet aanpassen, ook zeer vervelend, want nu zie ik heel weinig :(
Pagina: 1