Toon posts:

Resolutie lager??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb sinds kort een Ati Raedon 9800 XL kaart ( zat bij aldi pc ), en die heeft 2 uitgangen. Nu wil ik een oud lcd scherm dat ik nog had liggen op de 2de aansluiting aansluiten maar ik kan de resolutie niet lager zetten dan 800x600.

Het probleem is dat het schermpje een max resolutie heeft van 640x480. Dus weten jullie een manier om die resolutie lager te krijgen? Ik heb de search al gebruikt maar kan niks vinden over het lager zetten van je resolutie.

Of en bij de beeldscherminstellingen kan ik ook geen andere monitor kiezen. Anders had ik gewoon het 640x480 (uhh) laptopscherm gekozen.

• rvanlooijen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-06-2021
Klik in dat venster eens op advanced -> tabblad adapter -> list all modes :P

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 08:16

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Soms zit dit in de drivers. Ik heb het zelf nog weleens gehad dat ik geen resoluties onder de 1024x768 kon kiezen (wel vanuit spellen) en een verse installatie van de drivers waren de oplossing. Om die reden gebruik ik nooit meer de nieuwste drivers omdat het vaak gebeurt dat je ineens last hebt van 'gekke' dingen.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Verwijderd

Met het programma ultramon kan je gemakkelijk die reso's selecteren. Misschien moet je maar eens proberen. Het is trouwens een programma om gemakkelijk dual monitor te draaien.

• AaroN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08-2023

AaroN

JayGTeam (213177)

Bij mijn ati kan je ook niet lager dan 800 * 600 :?

Vroeger gebruikte ik altijd Powerstrip, wellicht dat je het daar wel mee kunt bereiken.

Edit:
Volgens hun forum moet het hiermee lukken :)

[ Voor 22% gewijzigd door AaroN op 08-01-2004 20:17 . Reden: extra info ]

JayGTeam (213177)

Verwijderd

Topicstarter
Thnx Allemaal ik zal t is proberen.
Pagina: 1