[MySQL] Error 2013?

Pagina: 1
Acties:

• turkosh
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 26-04-2025
Hoi allemaal,

Ben bezig met het finetunen van mijn database en creëren van backup data bestanden.

Nu is het volgende aan de hand:

select * into outfile "c:/backup/backup.txt" fields terminated by '|' lines terminated by "\n" from hoofdgroepen maakt een txt bestandje met de inhoud van de hoofdgroepen.

Als ik die vervolgens in een andere database (copie van de huidige) wil zetten door Load data into local infile.... krijg ik de volgende melding

Error 2006: MySQL server has gone away
No connection id: 83
Current database: kopie

Error 2013: Lost connection to MySQL server during query

Hoe komt het dat de server eruit ligt tijdens uitvoer? Het bestandje is maar 10kb (191 records) dus niet eens zo zwaar om te verwerken.
Heeft iemand een oplossing mijn probleem?
Alvast bedankt.

• Erik Jan
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Erik Jan

Langzaam en zeker

Zo op het eerste gezicht lijkt het een bug in MySQL, de server zou er sowieso nooit uit moeten knallen zonder foutmelding. Je kan proberen om je backup.txt bestandje eens handmatig te editten om te zien waar het fout gaat. Laat bv. alleen de eerste record staan en doe dan eens "load data infile .....". Probeer zo systematisch de file te doorlopen, zodat je probleem wat ingeperkt wordt.

This can no longer be ignored.

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-08 16:46

curry684

left part of the evil twins

Softwareprobleem -> Software Algemeen

Professionele website nodig?

• turkosh
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 26-04-2025
Sorry voor de verkeerde post.
Heb het opgelost. Problemen werden veroorzaakt door de foreign key die was opgenomen in het tabel. Eerst dus de gerefereerde tabel vullen en daarna deze ;-)