Toon posts:

Flash, standaard witte rand in mijn movie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ik word zo langzamerhand knettergek van dat Macromedia Flash (MX 2004).

Ik heb een movie van 568 x 174 pixels.
Wanneer ik daar een achtergrond figuur in plak van dezelfde afmetingen (het komt namelijk erg nauw i.v.m. een website ontwerp) plaatst hij daar automatisch een witte rand van zo'n 1 a 2 pixels aan de linkerkant. Hoe ik ook sleep of trek, die krijg ik niet weg.

Heeft iemand een idee waar dat vandaan komt ?

En beter nog, hoe krijg ik die weg ?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2004 16:00 ]

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-04 10:24

sjaakaq

It might get loud

Als het in een frame/iiframe/tabel/whatevah zit kan het ook aan de margins liggen, oftewel: zit die rand aan het flash object of aan het HTML object??

leoaq.fm // Jeune Loop

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2025
het probleem zit m waarschijnlijk niet in je flash film, maar de html pagina waar die in staat, check je margins eens.

het blijft natuurlijk lastig zonder link naar een voorbeeld :P

Mijn rig

Verwijderd

Topicstarter
Die rand zit in het flash object.
Want ik zie NAAST de afbeelding een witte rand, hier kom ik achter na slepen van de afbeelding binnen Macromedia Flash.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2004 16:06 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dit zijn de marges :

<embed src="installatie.swf" quality="high" bgcolor="#ffffff" width="568" height="174" name="installatie" align="middle" allowScriptAccess="sameDomain" type="application/x-shockwave-flash" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2025
als je naast die afbeelding een witte rand ziet, waarom sleep je het plaatje dan niet eroverheen?

[vage modus]het kan ook dat de witte rand in je plaatje zit, dat heb ik ook wel es met photoshop, dit gebeurt als je een plaatje hebt met als backgroundcolor wit en daaroverheen plaatjes (in bovenliggende layers). Het lijkt alsof de backgroundkleur niet te zien is maar zo gauw je m als jpg wegsaved zie j m toch.
[/vagemodus]

Mijn rig

Verwijderd

Topicstarter
dan heb je aan de rechterkant een witte rand......Sjakie.....

;)

Verwijderd

Theorie theorie, laat eens de pagina zien.... Jaap....

;)

Verwijderd

Topicstarter
hij staat niet online.....

sorry

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 16:41:
hij staat niet online.....

sorry
Tja... dan wordt het wel heel moeilijk om je te helpen aangezien het dan bij giswerk blijft ;-)

Maar goed... ik denk niet zozeer dat het een probleem is met Flash maar meer met je background image. Probeer bijvoorbeeld eens een compleet ander plaatje in je movie te slepen en kijk eens wat er dan gebeurt bijvoorbeeld :)

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Pagina: 1