Ik denk dat voorkeur naar Grim Fandango gaat maar ik heb Gabriel Knight 3 nooit gespeeld dus... 
Gabriel Knight is een serieuze adventure, moet gezien worden als een thrilleradventure denk ik. Grim Fandango is dik lachen
Gabriel Knight is een serieuze adventure, moet gezien worden als een thrilleradventure denk ik. Grim Fandango is dik lachen
"I sit in my room and imagine the future."
Grim Fandango is echt lollig, echt de moeite waard
Verwijderd
Hoho, Gabriel Knight 3 is ook fantastisch hoor, mooie graphics, goed verhaal, tonnen met sfeer en zo.
Grim Fandango.. heerlijk!! Helemaal het begin als ie z'n cape en zeis uit/af doet..
Uitdagend spel met veel humor, 1 van de weinige spelen die ik zo nog een keer zou spelen (ik speel ZELDEN een single player spel meer dan 1 keer (Half-Life was de andere uitzondering))
Grim Fandango uitgespeeld samen met mijn vriendin.. mijn vriendin houdt niet zo van computergames, maar GF was ze helemaal verslaafd aan.
(wordt ik dus om half 5 uit mijn bed gebeld door mijn vriendin......die vast zat in GF!.. Das echte liefde
)
Anyway.. Grim Fandango ontzettend leuk, erg veel humor, ik houd zelf veel van die mexicaanse stijl.. muziek is erg goed, het verhaal is errrrrug goed, het einde is in tegenstelling tot heel veel andere games best wel leuk, de afwissiling van werelden zijn ook goed gedaan.. tja het is gewoon HEEL anders.
(wordt ik dus om half 5 uit mijn bed gebeld door mijn vriendin......die vast zat in GF!.. Das echte liefde
Anyway.. Grim Fandango ontzettend leuk, erg veel humor, ik houd zelf veel van die mexicaanse stijl.. muziek is erg goed, het verhaal is errrrrug goed, het einde is in tegenstelling tot heel veel andere games best wel leuk, de afwissiling van werelden zijn ook goed gedaan.. tja het is gewoon HEEL anders.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Pagina: 1