Toon posts:

Internet probleem 691 error

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag,

Vanmiddag zat ik achter me PC en plotseling werd ik van internet afgegooid en ging me modem reconnecte dit gebeurde echter om de minuut dat ik er van af gegooid werd(modem reset het adsl lampje ging knipperen toen het gebeurde)

nu heb ik alles verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar als ik nu verbinding met het internet wil maken krijg ik 619 error (zie plaatje)

http://dennis.xinixcomps.com/files/errors/691%20error.JPG

gegevens:
planet internet met die groene alcatouch modem!

bedankt voor de hulp alvast _/-\o_

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Tja... dit is natuurlijk voor ons ook gokken he! Heb je de faq al gelezen van planet? specs van de modem bekeken? microsoft KB gezocht? oftewel.... wat heb je nu al gedaan zelf?

Signature van nature

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Je woont niet toevallig in de buurt van Assen? Daar is op dit moment een storing nl. (zie Service Mededelingen op de Planet site).

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Verwijderd

Topicstarter
neej mijn internet viel uit rond half 1 in de middag en ik woon in rotterdam en me buurjongen 2 huizen verder op heeft precies het zelfde internet als mij maar bij hem doet alles het wel gewoon dus het ligt aan mijn pc config ofzo :( maar ik blijf die 691 error krijgen 8)7

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Bij inbellen is 691 dacht ik gebruikersnaam of wachtwoord verkeerd. Een inbelverbinding is het niet, maar je moet wel inloggen, probeer gewoon je gebruikersnaam en wachtwoord opnieuw in te typen. Maar het kan natuurlijk evengoed een storing met de radiusserver van Planet zijn.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Verwijderd

Topicstarter
yes :D opeens doet tie et weer maar nog 1 probleem ik blijf nu maar 1 min op internet daarna word ik er af gegooid :S

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:09

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ga vroeg naar bed en probeer het morgen nog eens. Modem reset wil ook nog wel eens helpen

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Yosemite
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-05 00:35
Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 15:40:
nu heb ik alles verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar als ik nu verbinding met het internet wil maken krijg ik 691 error (zie plaatje)

http://dennis.xinixcomps.com/files/errors/691%20error.JPG
Ik wil niet veel zeggen, maar op het plaatje staat fout 619 en niet 691.
Pagina: 1