• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
ik heb sinds kort een probleem met mijn mp3 speler het volgende:
hij geeft een hol geluid en gaat iedere keer hard en dan weer zacht dan hoor ik alleen maar de stemmen dan alleen maar de muziek en geen stemmen.

en als ik hem dan tegen de usb port aanhoud (lees: niet er in steken) terwijl hij speelt valt hij een halve seconde uit en dan doet hij het weer goed voor een kwatier en dan gebeurd het weer

kheb oplaadbare en gewone batterijen geprobeerd
geformatteerd
batterij er een dag uit gehad maar het maakt allemaal niks uit.
weet iemand wat het probleem kan zijn?

• Avvd
  • Niet online
iemand misschien nog want het is toch wel erg lastig

• dribbel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-12 09:36
heb je het ook met andere oordopjes? Misschien ligt het daaraan, anders misschien gewoon kapot.. insturen voor garantie ofzo

• Avvd
  • Niet online
ligt niet aan de oordopjes

• dribbel
dan zou ik gewoon lekker een nieuwe halen op garantie

• Avvd
  • Niet online
misschien is er wel een heel makkelijke oplossing. dus ik wacht nog eff af of iemand anders nog iets weet.

Verwijderd

HOl geluid duid op geen goede connectie .. heb ik ook als ik men oorplug er half insteek.. dus kijk naar connectie ergens...

• dribbel
dan zou het in de connectie van het apparaatje moeten liggen want hij zegt dat het niet aan de oordopjes ligt.. kan je misschien toch beter een nieuwe halen :p

[ Voor 18% gewijzigd door dribbel op 11-01-2004 21:10 ]

Verwijderd

Het lijkt me beter om gewoon een beroep op je garantie te doen (waar heb je m anders voor), dan om er zelf aan te gaan sleutelen. Wanneer je dit doet, en er gaat iets kapot, heb je kans dat je grantie vervalt, en dan zijn je MP3 speler en jij helemaal gaar...
Pagina: 1