Ik heb net mn nieuwe aanwinst binnen, maar tot mijn grote schrik zag ik in 3dmark2003 allemaal witte stipjes in een hoop sequences (Artifacts, toch?). Dat was met meegeleverde drivers, kdenk catalys 3.9, toen hebk t met 3.10 geprobt, zelfde probleem. Ik met die Smartdoctor gechecked, en de engine clock omlaag geschroefd naar 400, toen waren de stipjes bijna verdwenen, maarjah, wel 100 punten lager. Is die kaart nou gewoon gaar en moet ik ehm retourneren (ik betaal niet voor nix 500 pleuro voor da ding)? Of kan het nog aan iets anders liggen?
Ik heb ook al 2 x gehad dat mn monitor (waarschijnlijk dus videokaart) ineens uitgaat, en het geluid wel doorgaat, tijdens het spelen. Dan moet ik mn pc keihard rebooten. Ook krijg ik pas beeld op het moment dat winXP start, is ook best vaag.
Ik krijg ook agp en fastwrite niet werkend. Als ik ehm op 8x zet en test, en vervolgens toepas en reboot, staat ie na de reboot gewoon nog heel vrolijk op no agp met fastwrite off.
De fanspeed is minstens 5000 en de temps zijn 52 en 43 (core/mem). Is da normaal voor idle?
Ik heb ook al 2 x gehad dat mn monitor (waarschijnlijk dus videokaart) ineens uitgaat, en het geluid wel doorgaat, tijdens het spelen. Dan moet ik mn pc keihard rebooten. Ook krijg ik pas beeld op het moment dat winXP start, is ook best vaag.
Ik krijg ook agp en fastwrite niet werkend. Als ik ehm op 8x zet en test, en vervolgens toepas en reboot, staat ie na de reboot gewoon nog heel vrolijk op no agp met fastwrite off.
De fanspeed is minstens 5000 en de temps zijn 52 en 43 (core/mem). Is da normaal voor idle?
[ Voor 20% gewijzigd door MrJT op 08-01-2004 15:25 ]