Gisteren wilde ik mijn pc aanzetten waarna ik direct opmerkte dat mijn monitor (A901HT VisionMaster Pro 450, 19 inch) raar deed. Hij gaf elke keer een tik als van het geluid van een overslaand vonkje (kortsluiting?). Niet dat ik nog geen eerdere problemen heb gehad (beeld versprong om de zoveel tijd wel eens, zie ook: A901HT VisionMaster Pro 450 doet vreemd/)
Punt is nu dat ik geen garantie meer heb en om 'm nu op te sturen naar IIyama in Oude Meer is volgens mij best wel prijzig (nog niet eens de eventuele reparatiekosten meegerekend). Met andere woorden, is mijn 19" bak aan vervanging toe of lijkt ie jullie te repareren voor een prikkie? Iemand misschien dezelfde problemen meegemaakt?
In geval van vervanging, welke (nieuwe) monitor raden jullie me aan?
4 voorwaarden:
- ben webdesigner, dus moet goed beeld hebben (scherpte/kleuren/hoge refreshrate op hoge resolutie (min 1600x1200))
- niet TE duur (200-300 euro max)
- plat beeld (flatscreen)
- Hij mag niet meer wegen dan 5 kilo .............
Iemand?
Punt is nu dat ik geen garantie meer heb en om 'm nu op te sturen naar IIyama in Oude Meer is volgens mij best wel prijzig (nog niet eens de eventuele reparatiekosten meegerekend). Met andere woorden, is mijn 19" bak aan vervanging toe of lijkt ie jullie te repareren voor een prikkie? Iemand misschien dezelfde problemen meegemaakt?
In geval van vervanging, welke (nieuwe) monitor raden jullie me aan?
4 voorwaarden:
- ben webdesigner, dus moet goed beeld hebben (scherpte/kleuren/hoge refreshrate op hoge resolutie (min 1600x1200))
- niet TE duur (200-300 euro max)
- plat beeld (flatscreen)
- Hij mag niet meer wegen dan 5 kilo .............
Iemand?