Ik heb momenteel 3 PC's draaien met daarop Norton AntiVirus. Na het installeren van een nieuwe programma-update, via LiveUpdate, (ik geloof gister) zijn verschillende acties erg traag.
- Het programma, Norton Antivirus 2003, zelf is traag (navigeren erin)
- Rechterknop op een icon / bestand duurt enorm lang voordat het menu verschijnt
- Verwijderen van een bestand gaat heel traag
- Opstarten van Word is een ramp (door de virusscan aan het begin)
Ik heb het net aan iemand anders gevraagd, en die heeft ongeveer dezelfde problemen. Na de-installeren is alles weer normaal...
Zijn er hier mensen die dit ook gemerkt hebben, en eventueel een oplossing hiervoor hebben gevonden? Dit is namelijk niet prettig werken!
edit: Dit geldt overigens voor 2 x Windows 2000, en 1 x Windows XP.
En het is niet zo dat de processor 100% inneemt ofzo, puur Word of Windows verkenner (of bureaublad) dat gewoon even vast zit.
edit2: En deze post zal wel over hetzelfde probleem gaan
- Het programma, Norton Antivirus 2003, zelf is traag (navigeren erin)
- Rechterknop op een icon / bestand duurt enorm lang voordat het menu verschijnt
- Verwijderen van een bestand gaat heel traag
- Opstarten van Word is een ramp (door de virusscan aan het begin)
Ik heb het net aan iemand anders gevraagd, en die heeft ongeveer dezelfde problemen. Na de-installeren is alles weer normaal...
Zijn er hier mensen die dit ook gemerkt hebben, en eventueel een oplossing hiervoor hebben gevonden? Dit is namelijk niet prettig werken!
edit: Dit geldt overigens voor 2 x Windows 2000, en 1 x Windows XP.
En het is niet zo dat de processor 100% inneemt ofzo, puur Word of Windows verkenner (of bureaublad) dat gewoon even vast zit.
edit2: En deze post zal wel over hetzelfde probleem gaan
[ Voor 18% gewijzigd door Marijn_S op 08-01-2004 14:43 ]
System specs - Ik word blij van knipperende lichtjes.