Powerpoint (voortgangs balk)

Pagina: 1
Acties:
  • 557 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoelly
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-04 22:27
Hallo,

Ik ben bezig met een presentatie in powerpoint, alleen mist er nog iets aan ik zou graag een voortgang balk willen invoegen die aangeeft hoeveel procent er van de presentatie al is vertelt. Nou weet ik dat het kan maar hoe?

Iemand suggesties?

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77852

Spoelly-mystro schreef op 08 januari 2004 @ 14:22:
Hallo,

Ik ben bezig met een presentatie in powerpoint, alleen mist er nog iets aan ik zou graag een voortgang balk willen invoegen die aangeeft hoeveel procent er van de presentatie al is vertelt. Nou weet ik dat het kan maar hoe?

Iemand suggesties?

:)
Dit wil ik ook wel weten (sorry voor de late kick).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:23

Just_I

What did you just say?

Probeer het eens in de help van PP ( F1 8)7 ). En ga eens zoeken bij google / de search.

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Laatst online: 27-04 23:05

Nik

Of je tekent er zelf een. Reken uit hoeveel procent je op een pagina moet hebben, en klaar is kees Spoelly-mystro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Laatst online: 18:23

Just_I

What did you just say?

En niet te vergeten, klaar is Pekkelaar ;) . Maar er zijn vele wegen die naar Rome leiden, er zijn dus meerdere manieren om dit aan te pakken. Als ik jouw was zou ik gewoon zelf die vormen (balk, cirkel etc.) maken en die er gewoon zelf in zetten als afbeelding.

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Just_I schreef op 31 oktober 2004 @ 21:22:
Probeer het eens in de help van PP ( F1 8)7 ). En ga eens zoeken bij google / de search.
De search heeft 'ie duidelijk al gebruikt B)
Maar ik hap; noem eens wat google en GoT-search zoektermen die werken? Dat is leerzaam voor hem :P

(OK, je hebt gelijk: [google=powerpoint progress bar] geeft meteen al http://www.rdpslides.com/pptfaq/FAQ00597.htm )

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1