Toon posts:

FAX pakket voor Netware

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op het ogenblik draai ik FAXserve van Cheyenne versie 5 onder Netware 4.2. Binnenkort gaat de hele zut naar 5.1 en ik wil dan gelijk een nieuw faxpakket. Een logische optie is FaxServe 6, graag zou ik wat ervaringen horen van mensen die met bv Tobit of BitCom werken.

Helemaal mooi zou het zijn als iemand met zowel FaxServe 6 als 1 van de bovenstaande pakketten heeft gewerkt en me iets kan vertellen over de eventuele verschillen en/of voor- en nadelen...

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:02

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Tobit is perfect.
Ik heb ermee gewerkt in een 4.11 omgeving (de versie die dus in NW42SBS zit) en no probs.
Bij NW51SBS schijnt 'ie ook weer te zitten (uiteraard een nieuwere versie) maar daar heb ik geen ervaring mee.
Wat ik van FaxServer weet is, dat je het in je NDS/GroupWise kun integreren.
Als je GroupWise draait zou ik dan voor FaxServe gaan.
Maar ja, alles hangt natuurlijk ook van je budget af.
Oh ja ... die Tobit meuk kun je ook in het NL installen...
la maar, lul uit me nek wat als je FaxServe in je Nederlandse GW client intregeert ...

Oh ja, de ondersteuning van Tobis in DE vindt ik redelijk goed (met name per mail, ze vragen niet eens om een lic ofzo, je krijgt gewoon hulp per mail). Als de ondersteuning op FS net zo is als op AS .. tja , verzeker je dan maar dat je heel goed bent en hun nulp niet nodig hebt.

Suc6
Koffie

Braaikamer - Smoke&BBQ

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek idd ook intergratie met GroupWise, ik heb begrepen dat BitCom dit net zoals FAXserve volledig heeft geintregeerd in GroupWise client is daarom zeker een optie.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:02

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Als de integratie met GW (en dus eigenlijk ook je NDS) een eis is, zou ik Tobit laten vallen.
Dan is de keuze tussen Cheyenne en BitCom dus.
Persoonlijk zou ik dan voor Cheyenne gaan werken.
Vroeger wel eens met BitCom for Dos gewerkt (ten tijde van Windows3.1) en het was niet goed en niet slecht.

Dan zou ik het laten afhangen van

-Persoonlijke voorkeur
-Ondersteuing
-Budget
-Continuiteit

Suc6
Koffie

Braaikamer - Smoke&BBQ

Verwijderd

Topicstarter
Budget is geen probleem, FAXserve is inmiddels over gedragen aan ACCPAC. Aangezien ze geeneens reageren op mail wbt licentie info vrees ik met grote vrezen voor support in de toekomst