Verwijderd

Topicstarter
hallo,

Ik heb al miljoenen keer op google en hier gezocht, maar ik stuit alleen maar op payware zooi... Waar kan ik gratis javagames downloaden op mijn pc voor de nokia 6610? Ik heb infrarood, dus kan gewoon verzenden :)

Als dit niet meer bestaat (exclusief illegale ftp's enzo) zijn er sites die dan gratis wallpapers en of recente poly fones hebben?

• Blasterxp
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Zou je dit hier nou wel posten??

Lees AUB ff het FAQ !!

• j_bos
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-02 10:36
Op Kazaa heb ik een file genaamd J2E Java Games Nokia..(nog iets) gevonden
Daar staan een heleboel games in. Of ze allemaal even leuk zijn weet ik niet en of er bekende bij zitten ook niet, maar je hebt dan iig wat spelletjes.

edit: iets wat eventueel illegaal was..
Een file noemen is overigens toch niet illegaal? Ik geef ook geen directe link naar de site waar hij op staat. Als je op bovenstaande zoekt in kazaa heb je wel eens kans dat je wat games vind.

Mocht bovenstaande toch illegaal zijn dan haal ik het wel weg hoor!

[ Voor 39% gewijzigd door j_bos op 08-01-2004 19:12 ]

Verwijderd

j_bos schreef op 08 januari 2004 @ 14:20:
Op Kazaa heb ik een file genaamd J2E Java Games Nokia.. .exe
Daar staan een heleboel games in. Of ze allemaal even leuk zijn weet ik niet en of er bekende bij zitten ook niet, maar je hebt dan iig wat spelletjes.

Drop anders even een mailtje dan kan ik je wat nadere info geven ;)
Is dat legaal?
zijn er sites die dan gratis wallpapers
Kan je niet iedere geresizede .jpg gebruiken?

Oplosiing, mail nokia :+ :Y)

Verwijderd

*knip*

verkeerde knopje :+

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2004 14:22 ]

Verwijderd

Blasterxp schreef op 08 januari 2004 @ 14:18:
Zou je dit hier nou wel posten??

Lees AUB ff het FAQ !!
Ik zie hem helemaal niet vragen of illegale sites waar gratis programma's te vinden zijn waar je normaal voor moet betalen? Ff rustig doen :)

Waar je op moet zoeken is 'midlet'. Deze is bijvoorbeeld gratis: http://midlet.org/index2.jsp. Ik post straks misschien nog wel wat linkjes, als ik die kans nog krijg. ;) Staan op een andere computer en kan er nu dus niet bij.

/Toevoeging: een wel handige wapsite is tagtag.com/nerissa. Onderaan de pagina staat "Games & Applications", je kunt ze dus ook meteen installeren zonder infrarood. :)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2004 14:34 ]

• KnEuTeR
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

een illegale reply quoten is net zo illegaal als hem zelf posten })

want dit is idd warez aanbieden en dat is verboden (...op GoT) >:)

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-02 12:24
Wat de TS vraagt is gewoon legaal, hij wil freeware voor zijn telefoon :) nix mis mee (zij het dat het een opsomtopic is, maar das een ander verhaal)

de reply's echter zijn wel illegaal. Je mag niet linken naar bijvoorbeeld ftp's oid. En links naar kazaa/ emule geven mag ook niet :)

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:53

Korakal

Up up up!

Daar hebben we post hier de kewlste mobiele java midlets voor.

En inderdaad zoals Riff zegt: zoeken op 'midlet' zal je waarschijnlijk een heel eind in de goede richting helpen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.