chorme of super orb goed of core sloopers?

Pagina: 1
Acties:

• chiwai_2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-05-2024
Hiyah!

Is de chrome orb of super orb een beetje ok? Ik heb heel vaak gelezen dat mensen de cpu core slopen met een orb. Is dat zo?

Ik heb nu een standaard coolermaster van een geeltje. m'n duron 800@900 is stressed 45 graden zonder coolpasta. Mycom verkoopt deze orb en ik ben van plan de coolermaster te vervangen door een orb cooler. Is dit een beetje verstandig?Ik ben trouwens niet van plan cool pasta erop te smeren.. ben bang dat ik te veel op doe.

bedankt voor de reacties

• chiwai_2000
btw ik heb een abit kt7 mobo. Geen problemen voor de orb's?

Verwijderd

Nee. niet doen. Lekker laten zitten :) Die orbjes passen niet altijd en koelen ook weer niet zoveel beter.

• Dukey
  • Laatst online: 30-08 09:12

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

Ik heb bij mijn chrome Orb een paar vinnen eraf gebroken, toen paste hij perfect.
Temperatuur is cira 34 graden op een Duron 600@800. Wat die koelpasta betreft...die zit eral op (Pink Stuff);)

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

• chiwai_2000
hmm gaar. Als je de vinnen niet sloopt dan sturen ze je condensatoren van een kt7 mobo naar een ander dimensie?

hmm zal ik wel doen of niet.. 35 graden is wel lekker laag!:) moet nog ff afwachten op de andere replies

• Theguide
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-06-2025
Op maandag 11 december 2000 10:25 schreef RAID-0 het volgende:
Wat die koelpasta betreft...die zit eral op (Pink Stuff);)
Dat pink stuff is geen coolpasta maar een zogeheten thermal pad en het geleidt warmte niet zo goed als een fatsoenlijke koelpasta.
Dus.

Fuck me if I'm wrong, but isn't your name Gretchen?

• Dukey
  • Laatst online: 30-08 09:12

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

Aha, maar die dingen gebruiken ze toch ook voor videokaarten....die koelblokjes op het geheugen enzo!!

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

• Theguide
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-06-2025
Op maandag 11 december 2000 10:40 schreef RAID-0 het volgende:
Aha, maar die dingen gebruiken ze toch ook voor videokaarten....die koelblokjes op het geheugen enzo!!
Dat weet ik niet, maar dat doet nix af aan het feit dat koelpasta beter koelt :)
Ik zelf heb dat arctic silver adhesive spul besteld om een cooler op m'n GeForce2 MX mem. te lijmen.
Dus.

Fuck me if I'm wrong, but isn't your name Gretchen?

Verwijderd

Is het zo moeilijk dan om een Super Orb te bevestigen? :?
Pagina: 1