Asus P4p800 * Intel 3,4 Ghz * 1012 Mb * Maxtor 500Gb-7200 * ATI Radeon 9800SE *
Is het bij dezelfde provider van de e-mail? Anders kun je nog altijd "Rules" instellen.
5 accounts:PcDealer schreef op 08 januari 2004 @ 13:53:
Is het bij dezelfde provider van de e-mail? Anders kun je nog altijd "Rules" instellen.
1 bij Knoware (wil ik niet vanaf komt uit de 286 tijdperk
1 bij Planet
3 bij hccnet
Ik zal eens in de gaten houden bij welke en in welke volgorde er problemen ontstaan.
Wat bedoel je met rules?
Hoe bedoel je ?Ady schreef op 08 januari 2004 @ 13:52:
In outlook expres (winXp) heb ik 5 accounts gezet.
5 mailboxen waar gecontroleerd wordt op mail of 5 identiteiten ?
Je kunt vanuit outlook en outlook express gerust meerdere mailboxen controleren.
En dat eventueel via berichten regels in aparte mappen laten sorteren.
(gebruik de optie: van het gespecificeerde account)
Abort, Retry, Quake ???
5 E-mailaccountsHoe bedoel je ?
5 mailboxen waar gecontroleerd wordt op mail of 5 identiteiten ?
5 identiteiten met 5 accounts, ieder zijn eigen mailboxadres met een eigen acountnaam met een eigen wachtwoord.
_ik_ zie het nut niet van deze constructie, die je nu ook nog eens problemen geeft.
Kan niet verklaren waardoor het komt, maar als er maar één user zit te werken op die machine met 5 mail accountjes zou _ik_ het anders doen.
Onder de hoofdidentiteit alle 5 de boxen checken en mbv berichtenregels de handel sorteren in mappen.
Daar los je je probleem niet mee op, maar misschien kun je er wat mee.
Kan niet verklaren waardoor het komt, maar als er maar één user zit te werken op die machine met 5 mail accountjes zou _ik_ het anders doen.
Onder de hoofdidentiteit alle 5 de boxen checken en mbv berichtenregels de handel sorteren in mappen.
Daar los je je probleem niet mee op, maar misschien kun je er wat mee.
Abort, Retry, Quake ???
Pagina: 1