• eerdepeer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-02 07:56
Ik ben benieuwd naar of het mogelijk is om met zo'n bluetooth headset voor je gsm via je huistelefoon (via modem in je pc) of skype te bellen door een bluetooth usb dongle in je pc te prikken??? Weet iemand of dit zal werken? Ik heb nog niemand gevonden die dit heeft getest en om nou voor 100 euro een testje te doen.....

Verwijderd

Wij hebben al een aantal USB dongles getest in combi met BT headsets. Probleem is dat de USB dongle het uitgaande audio protocol van de headset niet herkent. Muziek afluisteren kan wel met de BT - alleen spraak gedeelte wordt niet herkend door de dongle, tot mijn grote spijt....

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:51
Er zullen wel dongles zijn die de benodigde profiles ondersteunen. Ik ben ze alleen nog niet tegengekomen...

• eerdepeer
En met 2 dongles?

• RAPWare
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-01 12:30
eerdepeer schreef op 08 januari 2004 @ 12:40:
Ik ben benieuwd naar of het mogelijk is om met zo'n bluetooth headset voor je gsm via je huistelefoon (via modem in je pc) of skype te bellen door een bluetooth usb dongle in je pc te prikken??? Weet iemand of dit zal werken? Ik heb nog niemand gevonden die dit heeft getest en om nou voor 100 euro een testje te doen.....
Gevonden op: http://www.logitech.com/i...litebox_emea_cdmxb_382003
Met dit veelzijdige pakket kunt u uw pc gemakkelijk transformeren in een Bluetooth-controlecentrum. Communiceer direct met behulp van uw Bluetooth-headset, of wissel gemakkelijk gegevens uit tussen uw pc en uw Bluetooth-PDA, mobiele Bluetooth-telefoon en Bluetooth-printer. Dankzij de kracht van Bluetooth kunt u dit allemaal zonder snoeren doen. Kom alles te weten over de dingen die u met Bluetooth en Logitech kunt doen.
Zo te lezen moet het dus kunnen.

• Pinyin
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-06-2025
Verwijderd schreef op 09 januari 2004 @ 09:42:
Wij hebben al een aantal USB dongles getest in combi met BT headsets. Probleem is dat de USB dongle het uitgaande audio protocol van de headset niet herkent. Muziek afluisteren kan wel met de BT - alleen spraak gedeelte wordt niet herkend door de dongle, tot mijn grote spijt....
En met 2 dongles?
als jij een fransman tegenkomt op straat die je niet kan verstaan en een vriend van je die er toevallig bij is ook niet, versta je de fransman dan ineens wel? }:O

• eerdepeer
offtopic
Als ik "comment" versta en hij "ca va?" dan kunnen we wel allebei begrijpen
wat die fransman zegt! ;)
/offtopic

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-02 12:31

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Tadá....

Siemens SX353 DECT ISDN

Afbeeldingslocatie: http://www.hesse-groep.nl/Revah%20Telecom/siemens/SX353_1.jpg

Bluetooth-communicatie met mobiele telefoon, headset, PDA (de bluetooth-communicatie zorgt er bijv. voor dat een binnenko mend gesprek op je mobieltje kostenloos wordt doorgesluisd naar het Gigaset-systeem)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• eerdepeer
Het werkt goed, ook met skype.

Ben alleen nog benieuwd of ik een programma kan vinden waarmee ik hem kan gebruiken op mn modem voor thuistelefoon en evt. i.c.m. voicedialing. Iemand nog ervaring?

Verwijderd

1. Wat moet ik allemaal hebben om via skype op mijn pc te bellen via een bluetooth headset? Ik krijg het niet voor elkaar met mijn sitecom USB bluetooth stick en mijn bluetooth headset. Heeft iemand een korte (stapsgewijze) uitleg?

2. Ik ben me aan het orienteren op een PDA waar ik pocket skype op wil draaien. De PDA moet wifi ondersteune, zodat ik bij elke hotspot gratis via skype kan bellen met mijn PDA. Kan dit en zo ja kan ik hier weer mijn bluetoothheadset gebruiken?

Verwijderd

Het is wel mogelijk geloof ik. Toevallig zelf er ook voor aan t kijken, maare zie ook

VoIP mogelijk met een bluetooth headsetje voor gsm's?

Staat n lijstje met headsets en dongles die werken
Succes!
Pagina: 1