Toon posts:

[WORD] verslag in 2 delen opsplitsen

Pagina: 1
Acties:
  • 158 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem: ik wil graag in word 2003(Office XP) een stageverslag maken. Nu is dat wel gelukt, maar omdat mijn stage 2 onderdelen heeft zou mijn stagementor graag zien dat er bij de inhoudsopgave 2 delen ook echt zichtbaar zijn, dus op de volgende manier:

A1 Inleiding onderwerp 1
A1.1 paragraaf 1
A1.2 Paragraaf 2
A2 Hoofdstuk 2
....
B1 Inleiding onderwerp 2
B1.1 Paragraaf 1.1
B1.2 Paragraaf 1.2
A2 hoofdstuk 2

De nummering van de hoofdstukken maakt verder niet uit(onderwerp B begint eigenlijk bij hoofdstuk 5, dus mag B5 zijn ipv B1), maar dat het verslag in deel A en B wordt gesplitst wel. Kan iemand mij hiermee helpen?

Verwijderd

Probeer eens in de Word-help informatie te vinden over pagina-einde of sectie einden en het werken hiermee. Moet volgens mij voldoende opleveren om dit te bereiken!!
Succes!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:09

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Je moet je hoofstukken gewoon automatisch laten nummeren via de template. Gebruik Format > Bullets and Numbering, en als je een hoofstuk een nummer wilt geven kies je een stijl, bijv KOP 1 (dit wordt dan 1. Hoofstuk), of KOP 2 (dit wordt dan 1.1 Hoofstuk).
Beetje warrig, maar ik hoop dat ik je op het spoor breng.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Cai
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:38

Cai

Ik zou me richten op het antwoord van Jeffrey van de V.

[offtopic]
Vind het trouwens frapant dat er tegenwoordig van 'studenten' verslagen worden verwacht op een dusdanige manier zonder dat er juiste cursussen worden verstrekt.

• Coffeemonster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:14
Wat je zou kunnen doen is voor de koppen in het tweede deel een apart opmaakprofiel te maken (bijvoorbeeld Kop1_deel2). Onder Invoegen>Inhoudsopgave kan je bij de opties ook dit opmaakprofiel in de inhoudsopgave voor laten komen. De nummering kan dan gewoon beginnen bij B1.

Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
A normal day at the stock exchange

Verwijderd

Cai schreef op 08 januari 2004 @ 12:45:
Ik zou me richten op het antwoord van Jeffrey van de V.

[offtopic]
Vind het trouwens frapant dat er tegenwoordig van 'studenten' verslagen worden verwacht op een dusdanige manier zonder dat er juiste cursussen worden verstrekt.
Je hebt tegenwoordig (iig ICT@MBO) het ECDL :r hiervan kun je verwachten dat de mensen iets kunnen, maar het zou inderdaad wel eens idee zijn om voor de NIET ict opleidingen, waar je wel verslagen etc van verwacht toch wel enige basis computer kunde kunt geven. In de vorm van een afgeslankt ECDL (dus alleen word, basis van de pc, en de gewenste dingen..)

Mja, voor ict is het ECDL eigelijk weer te dom ;)

ON-TOPIC: Ik zou ook inderdaad via KOP etc gaan werken, en dan enigzinds dit aanpassen aan je eigen marnier van werken ;)

Dus deel 1 en deel 2 doe je als KOP1
Hoofdstukken in deel 1 en deel 2 als KOP2
en paragraven als KOP3.

Dus dan krijg je:

code:
1
2
3
4
5
6
7