Problemen verisign

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

• roboxman
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-06-2004
Het probleem is gelokaliseerd en opgelost. Op de een of andere manier controleerd verisign op een thrusted client intermediate class 3 certificaat. Deze is nooit aanwezig geweest op onze server en blijkt nu nodig te zijn. We hebben dit certificate toegevoegd en probleem is opgelost.

dank voor de reacties.

[ Voor 79% gewijzigd door roboxman op 08-01-2004 12:17 ]

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:59

Booster

Superuser

Wat heb je zelf voor probleem?

The cake is a lie | The Borealis awaits...

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:33

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik weet niet wat voor probleem jij hebt maar ik heb geen enkele problemen met het gebruik van verisign certificaten.

offtopic:
Kun je svp de faq lezen en de volgende keer een goede startpost maken met bijpassende titel. Je geeft nu heel weinig info en daardoor kan niemand je helpen op dit moment

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• roboxman
roboxman schreef op 08 januari 2004 @ 12:00:
Het probleem is gelokaliseerd en opgelost. Op de een of andere manier controleerd verisign op een thrusted client intermediate class 3 certificaat. Deze is nooit aanwezig geweest op onze server en blijkt nu nodig te zijn. We hebben dit certificate toegevoegd en probleem is opgelost.

dank voor de reacties.

• roboxman
Ik zal in het vervolg meer info geven 8)7

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-05 10:47
misschien kun je dit beter in het originele topic doen?

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:14

Korakal

Up up up!

roboxman: wil je ajb Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) lezen?
Er wordt idd een goede topicstart (en vooral: eerst zelfonderzoek) van je verwacht. Overigens is het niet praktisch om de oplossing in plaats van je topicstart te editten, nou kan ik het topic toch nooit meer nalezen op deze manier?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.