Toon posts:

Signature verdwijnt onder GroupWise 6.5

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een maand of 2 geleden hebben we op mijn werk alle GroupWise clients geupdate van versie 5.0.2 naar 6.5. Ook de servers zijn geupdate.

Bij 98% van de mensen is dit zonder probleem verholpen maar er komen nu een aantal meldingen dat mensen hun handtekening (signature) verliezen na het sluiten van GroupWise, iemand hier een oplossing voor?

• JoetjeF
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Er zijn inderdaad een aantal problemen met de Signatures in de GW65 client. Deze zouden opgelost zijn in SP1.

Verwijderd

Topicstarter
Jammer genoeg hebben we SP1 al geinstalleerd en het probleem doet zich nog steeds voor.

Verwijderd

Is dit onder alle OS-en of enkel onder W98? 'Save changes on exit' in de NW policy aan staan? Welke versie van de NW client?

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2004 14:03 ]

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem doet zich voor bij machines onder Win2k... dus niet onder 98

Netware versie is 6.0 met SP3
En het zit niet in de policy, anders zou het probleem zich ook voordoen op meerdere PC's. Staat trouwens wel aan :]

Ik zie de oplossing echt niet :(

Verwijderd

Als je als admin inlogt op zo'n probleem pc en dan GroupWise start (onder eender welke account..), de signature aanpast, afsluit en weer inlogt als admin, is de signature dan ook weg?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2004 17:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
De gebruikers zijn op hun eigen PC als admin aangemeld. Alle gebruikers hebben alle rechten op hun eigen PC, niet mijn beslissing overigens.

Is al geprobeerd ook, als admin zelf in te loggen en de sig aan te passen, lost niets op helaas.

edit:
Signatures worden bij GW 6.5 niet meer op de PC opgeslagen, maar per gebruiker, zou dus jammer genoeg geen enkel effect hebben.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2004 08:55 ]

Verwijderd

Het was maar om te checken of het user of pc related was.. Voor de probleem users doet hetzelfde zich dus voor op elke andere pc?

Verwijderd

Topicstarter
Daar zeg je me wat, nog niet geprobeert volgens mij, misschien wel door een collega, zal het zo even bespreekbaar maken.

Verwijderd

Topicstarter
Probleem doet zich ook voor als er op een andere PC ingelogd wordt.
Pagina: 1