Toon posts:

[A7V8X-MX] FSB instellen lukt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik weet dat dit onderwerp al duizenden malen aan bod is geweest, maar het lukt mij gewoonweg NIET om de FSB van mijn moederbord in te stellen. De FSB staat nu op 100 mhz, en ik kan daar niets aan doen. Nu draait mijn atlon xp 1700+ dus op 1100 mhz.

mijn spec's:

asus A7V8X-MX
amd athlon xp 1700+
maxtor 40GB 5400rpm
256 mb Corsair cas 2.0

Alvast bedankt voor jullie reacties

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Wat heb je allemaal geprobeerd dan?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het natuurlijk eerst in de bios zelf geprobeerd, maar ik kan niets veranderen aan de fsb. Toen heb ik de handleiding geraadpleegd, maar daar staat niets in over fsb. Wel over cpu mhz enzo, maar dat is toch niet hetzelfde?

Verwijderd

Topicstarter
Weet IEMAND hoe je de FSB van de asus a7v8x-mx kunt instellen?

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:36
Als het goed is moet je in de BIOS in kunnen stellen of de FSB automatisch moet ingesteld worden of dat je het zelf kunt doen. (Misschien heb je dat over het hoofd gezien?)

Als je een nieuw type bios hebt (standaard grijze achtergrond) dan staan de FSB settings meestal onder "Advanced", waarbij je CPU Speed op Manual moet zetten om het zelf in te kunnen stellen.

Als je een oud type BIOS hebt (standaard blauwe achtergrond) dan zou ik het zo ff niet weten.

En je moet niet na een paar minuten al een reply plaatsen of iemand het weet.
Dat dit een druk forum is betekend niet dat er onmiddelijk wordt gereageerd op ieder topic. Het is ook tegen de middag dus de meesten zitten op school of werken.

[ Voor 24% gewijzigd door NitroX infinity op 08-01-2004 11:17 ]

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 11:15:
Weet IEMAND hoe je de FSB van de asus a7v8x-mx kunt instellen?
Wil je dat niet meer doen? Dat komt erg opdringerig en kinderachtig over. Niemand verdient hier een voorkeursbehandeling. Pas wanneer een topic zover naar beneden is gezakt dat het uit het topiclist is verdwenen (over het algemeen na 24 uur), dan mag je hem omhoogschoppen :) Maar ga zeker niet kinderlijk zeuren om reacties, anders kun je het bij de meesten (zoals mij) wel schudden.

Herlees eens de [faq]registratievoorwaarden[/] en dan met name het forumgedrag gedeelte om een beter beeld te krijgen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten ;)

[ Voor 16% gewijzigd door BalusC op 08-01-2004 11:19 ]

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:36
Ik ben zo vriendelijk geweest om de search te raadplegen voor jou.

xp 2000+ fout herkend
asus mobo probleem gok ik
Zeer trage Athlon XP 2600+

Zie je hoe makkelijk het is? :)

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Verwijderd

Topicstarter
BalusC schreef op 08 januari 2004 @ 11:18:
[...]
Wil je dat niet meer doen? Dat komt erg opdringerig en kinderachtig over. Niemand verdient hier een voorkeursbehandeling. Pas wanneer een topic zover naar beneden is gezakt dat het uit het topiclist is verdwenen (over het algemeen na 24 uur), dan mag je hem omhoogschoppen :) Maar ga zeker niet kinderlijk zeuren om reacties, anders kun je het bij de meesten (zoals mij) wel schudden.

Herlees eens de [faq]registratievoorwaarden[/] en dan met name het forumgedrag gedeelte om een beter beeld te krijgen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten ;)
Je hebt gelijk, ik had weer eens geen geduld >:)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt jongens, het is gelukt!

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Het staat dus nota bene gewoon in de handleiding van het mobo ..

Volgende keer beter vooronderzoek doen.

[ Voor 26% gewijzigd door BalusC op 08-01-2004 12:42 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.