Denk dat de topic titel een beetje te wensen over laat.
Ik moet ook eerlijk zeggen, ik heb de search niet gebruikt, want ik heb echt geen flauw idee wat voor een functie ik zoek.
Ik heb een images site, waar ik een beetje mijn eigen showcase op zet.
Nu leek het me leuk om ook de EXIF info er bij te zetten.
Echter, helaas! Sun Cobalt RaQ 550, voor sommige is dit voldoende, voor de rest: oude PhP versie die niet te updaten is
Nu heb ik na enig speur werk het scriptje 'Exifer 1.4' gevonden.
Er wordt hierin exif.php geïncluded, en via een functie wordt de exif data uitgelezen.
Het script heb ik getest, en dat werkt goed. Hij geeft netjes alle EXIF data weer.
Echter:
Het script werkt als volgt:
ik wil het zonder print_r doen, maar wanneer ik b.v. gewoon echo $result geef, krijg ik als output "Array"
Mijn vraag nu is dus:
Hoe krijg ik die $result in een database, en zonder print_r op het scherm?
Ik moet ook eerlijk zeggen, ik heb de search niet gebruikt, want ik heb echt geen flauw idee wat voor een functie ik zoek.
Ik heb een images site, waar ik een beetje mijn eigen showcase op zet.
Nu leek het me leuk om ook de EXIF info er bij te zetten.
Echter, helaas! Sun Cobalt RaQ 550, voor sommige is dit voldoende, voor de rest: oude PhP versie die niet te updaten is

Nu heb ik na enig speur werk het scriptje 'Exifer 1.4' gevonden.
Er wordt hierin exif.php geïncluded, en via een functie wordt de exif data uitgelezen.
Het script heb ik getest, en dat werkt goed. Hij geeft netjes alle EXIF data weer.
Echter:
Het script werkt als volgt:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| include('exif.php'); $path="image.jpg"; $verbose = 0; $result = read_exif_data_raw($path,$verbose); echo "<PRE>"; print_r($result); echo "</PRE>"; |
ik wil het zonder print_r doen, maar wanneer ik b.v. gewoon echo $result geef, krijg ik als output "Array"
Mijn vraag nu is dus:
Hoe krijg ik die $result in een database, en zonder print_r op het scherm?