Toon posts:

[PC] Ragnarok online vragen..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik weet niet of ik hem hier moest plaatsen of in het andere games forum, maar dit leek me de meest geschikte plek :)

Mijn vraag is, nadat ik al de search en google heb geprobeerd.. :

Zijn er deze dagen nog steeds gratis servers voor ragnarok, waar je je nog in kan schrijven, en het liefst met een hoge drop & base/job up rate..

Ik las iets in het ragnarok deel 15 over mRO, hRO, ? pRO ?.. zijn dat versies van iRO maar dan in buitelandse talen, waar je dus ook voor moet betalen, of kan je hier ook terecht met je iRO account??

De laatste vraag is, hoe zet je zelf een stand-alone ragnarok server op.. zodat ik dus niet via die patch-server steeds in hoef te loggen, maar als het ware zelf een server op zet, en ook zelf de regeltjes bepaal zoals de drop-rate etc.. Ik las op GoT dat iemand dat al had gedaan, maar heb je daar speciale files voor nodig, of hoe doe je zoiets ?

ALvast bedankt voor je reply en de genome moeite :Y)

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16:53
iRO accounts zijn gebonden aan de iRO server, je kan dus niet op de thaise server ofzo gaan spelen. Ik weet niet of er nog private servers zijn, ik heb er niet echt meer op gelet sinds mRO down ging, maar Gravity heeft destijds aardig wat gedaan aan de private servers. Er zijn er vast nog wel een paar, maar reken er maar op dat je die niet zo gauw vindt.

Om een server op te zetten moet je even met google zoeken, een van de software paketten heet Yare geloof ik, maar er zijn vast wel andere te vinden als je even zoekt op 'ragnarok online server software' ofzoiets. ;)

There is no magic.

Verwijderd

Topicstarter
Oke alvast bedankt voor zover !! _/-\o_

Verwijderd

Yo,

Er worden idd zeker veel prive servers gedraait voor ragnarok alleen zijn de meeste fun servers (dan staat de exp en drop rate erg hoog zodat je snel een hoog level kunt worden) ik ben samen met een aantal mensen bezig geweest om een gewone ragnarok server op te zetten die een beetje de waardes van de echte ragnarok servers aan houd, als je bent geinstereseert kun je me een keer een email sturen of op de website kijken *spam* alleen is die helaas net vanmorgen gehackt maar zal zo snel mogelijk weer online zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2004 21:08 ]

Verwijderd

waarom is een website link spam? zie in zo veel posts een link staan...

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02:20

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Verwijderd schreef op 07 juli 2004 @ 15:43:
waarom is een website link spam? zie in zo veel posts een link staan...
het probleem is, dat private servers niet echt gewenst worden. Daarbij komt het ook nog eens , dat er veel warez en alles word geboden. Het is ook zo om je eigen site te laten zien , dat je veel beter naar www.sitechecks.nl kan gaan. Of je gaat naar het draadje in SGD .
Verder heeft het weinig nut om met zo'n reply wat je doet te reageren ;) Het bedraagt namelijk weinig bij aan het totaal

Ik kan het ook weten, want ik heb bijvoorbeeld het een-na-laatste thread in SGD geopend ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Outerspace op 07-07-2004 15:49 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

hmmz, warez en shit worden er niet aangeboden... maar het zal wel weer
Pagina: 1