Toon posts:

blokker provision dvd speler website?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

de blokker heeft nou een aanbieding met een provision dvd speler voor 50 euro, ik kan alleen nergens wat meer informatie over deze speler vinden, nog niet eens de website van provision, weet iemand hier een url van en/of eventueel wat meer info?

bvd.

• @baddon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-02 15:54
http://www.dvdrhelp.com/dvdplayers zoek onder provision en gij zult er 3 vinden.

Verwijderd

Ik heb er ook 1 (gekregen toen mn pa nieuwe kocht dit was nog een van de eersten die er toen was :P(goedkope dan) ) hhij doet ut perfect alles wat ik er tot nu toe heb in gedaan heeft ie tot nu toe afgespeeld :P

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10-2025

Collaborator

You! Cake or Death?

Mijn provision is nu kapot (net 1 jaar oud :x) hij leest sommige dvd's niet meer.
maar moet ik nu hiermee terug naar de blokker of heeft provision een eigen tel nummer / website voor garantie?

This space is occupied

Verwijderd

Officieel heb jij alleen een relatie met de partij die jou de speler heeft verkocht, Blokker dus. Blokker heeft weer eenzelfde relatie met degene van wie zij die speler hebben gekocht!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10-2025

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 15:01:
Officieel heb jij alleen een relatie met de partij die jou de speler heeft verkocht, Blokker dus. Blokker heeft weer eenzelfde relatie met degene van wie zij die speler hebben gekocht!
aha thanx.

Weet jij dan ook meteen hoeland de garantie is want ik heb em nu net ruim 1 jaar (1 jaar en 2 maanden precies)
en hij leest een aantal dvd's niet meer en is erg traag met lezen (lens is kapot oid)

This space is occupied

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:53
TheEvilCuber schreef op 08 januari 2004 @ 15:21:
[...]

aha thanx.

Weet jij dan ook meteen hoeland de garantie is want ik heb em nu net ruim 1 jaar (1 jaar en 2 maanden precies)
en hij leest een aantal dvd's niet meer en is erg traag met lezen (lens is kapot oid)
Had een kennis van me ook al met zo'n provision en ik heb een soortgelijk probleem ook gehad met een medion dvd speler. Na 3 weken al! :/
Maar ja, wat wil je voor dat geld..

• mvdklip
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-02 18:40

Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Kia Niro EV - Peugeot e-208 - Zappi v2

Pagina: 1