Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Web-shop antwoord echt niet!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• AJ1815
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
Beste Mede-Tweakers,

Ik heb een probleem en weet echt niet meer wat ik moet/kan doen. Dus post ik het maar hier, misschien weten jullie een oplossing.

Het gaat om het volgende: Op 27 november heb ik twee bestellingen bij PC-Gate geplaatst. Een met een boxenset (#933)en een met allerlei koelerapparatuur (CPU-cooler, casefans, rounded cables, etc) (#930). Ik heb dezelfde dag nog betaald. 29 November werd de status van mijn bestelling verandered in Betaald, Wacht op Binnenkomst.

Dit heeft een tijd geduurd. Totdat ik erachteraan ging mailen. Dit heeft er uiteindelijk toe geleid dat ik op 15 december mijn boxen thuis heb ontvangen en op 17 december een mail kreeg met het bericht 'De order 930 is bijna compleet en zal waarschijnlijk van de week nog verstuurd worden.'

Sindsdien heb ik echter niets meer van de PC-shop gehoord. Ik heb verschillende malen gemaild, zelfs gefaxt, maar krijg geen antwoord. Ik heb ze zelfs bericht dat ze mijn geld konden terug storten!!! Het probleem is ook dat de PC-shop geen tel.nr. heeft en ik ze dus niet op een andere manier kan bereiken.

Ik heb nu dus een probleem: zij hebben mijn geld, maar leveren niets en reageren ook niet op mijn mails/faxen... Wat moet/kan ik nu nog doen??? Help me alsjeblieft!!!

Verwijderd

Tijd voor een aangetekende brief met waarin ze je in gebreke stelt en nog 14 dagen geeft om te leveren of geld terug te storten?
PCGATE V.O.F., Postbus 10, 8320 AA Urk
Fax nr. : 0848-340948, E-mail : info@pcgate.nl
Rek. nr. : 3865.89.259 (Rabobank Urk)
K.V.K. nr. Lelystad : 39081162
BTW nr. : NL 8.111.95.478 b01
Powered by ALFAHOST

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:00
Hoe heb je betaald? Met visa of zo kan je je geld laten terugvorderen. (ben ik momenteel ook mee bezig :( )

• RèLF
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-07 19:33
Join the club... Ik heb daar een toetsenbord besteld, betaald en nog steeds nix ontvangen. Ook bij mij reageren ze niet op e-mail.

Ik probeer nu het telefoonnummer te achterhalen.

Obviously you're not a golfer

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-11 10:51
Heb je het adres niet? Gewoon een e-mail sturen dat je het geld komt halen over enkele dagen en dan langs gaan.
Zo hebben we het geld van mijn broer ook bij de Laptopper terug gehaald.
Die gast wilde het geld ook maar niet terug storten. Toen zijn we maar even bij hem op bezoek gegaan.

Verwijderd

RèLF schreef op 08 januari 2004 @ 09:50:
Join the club... Ik heb daar een toetsenbord besteld, betaald en nog steeds nix ontvangen. Ook bij mij reageren ze niet op e-mail.

Ik probeer nu het telefoonnummer te achterhalen.
Waarom ga je dan nutteloos bellen en e-mailen? Stuur gewoon een aangetekende brief, daar bereik je misschien nog iets mee. (En mocht het echt uit de hand lopen, heb je nog iets aan die aangetekende brief. Je e-mailtjes en telefoongesprekken zijn dan van veel minder waarde.)

Zulke problemen los je doorgaans niet even op met een babbeltje aan de telefoon of via wat smalltalk per e-mail. In eerste instantie zijn het hele handige en vooral snelle mogelijkheden om contact op te nemen, maar als er niet (naar behoren) op gereageerd wordt, moet je natuurlijk niet bezig blijven. Dan maar op de officiële toer.....

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2004 09:56 ]

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Ziehier wat meer info van de Kamer van Koophandel:

Twee inschrijvingen gevonden.

Vervolgens kun je op bepaalde "zoek op nummer/postcode" sites het telefoonnummer achterhalen...

In Over Bend Systems Computers staan nog wat tips om je geld terug te vorderen.

[ Voor 48% gewijzigd door PcDealer op 08-01-2004 09:58 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Aangezien dit onderwerp niet handeld over de Frontpage van Tweakers.net (zie Buyers Zone FAQ), gaat dit topic op slot.
Verder het versturen van een aangetekende brief waarin in je nakoming van de overeenkomst eist is het beste. Zie voor advies in dergelijke zaken www.staiksterk.nl
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.