Ik heb mijn oog laten vallen op de Lian Li PC50 midi-tower ATX behuizing. Echter, de voeding is in deze kast verticaal boven de CPU geplaatst, waardoor het vrijwel onmogelijk is om een normale koeler te plaatsen.

Nu is mijn idee om de backplate dusdanig te modden, dat de voeding gewoon op de 'normale' plaats komt. Echter, de ruimte voor het moederbord zal dusdanig verkleinen, dat het alleen nog maar mogelijk zal zijn om een Micro ATX moederbord te plaatsen. Ik zal dus ook de moederbord-tray / plate te modden.

Ik heb op dit gebied weinig ervaring, maar ach als modder moet je soms je grenzen verleggen
Zijn er dingen waar ik rekening mee moet houden qua constructie? Zijn er misschien mensen (weet ik bijna wel zeker) die al eerder zoiets hebben uitgehaald en er foto's van hebben?

Nu is mijn idee om de backplate dusdanig te modden, dat de voeding gewoon op de 'normale' plaats komt. Echter, de ruimte voor het moederbord zal dusdanig verkleinen, dat het alleen nog maar mogelijk zal zijn om een Micro ATX moederbord te plaatsen. Ik zal dus ook de moederbord-tray / plate te modden.
Ik heb op dit gebied weinig ervaring, maar ach als modder moet je soms je grenzen verleggen