Toon posts:

[pc] tomb raider: angel of darknesswilt niet installeren.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb hier een originel versie van dit game bij mijn grafische kaart gekregen,n echter wilt het niet installeren op mijn pc . (xp2500@3200, 2X 256 DDR in dualchannel msi mobo met nforce 2 chipset.)

Hij komt tot het moment dat ie files gaat kopïëren, maar daar wilt ie niet aan beginnen.... wat kan ik hier nog aan proberen?

• motormuus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06-2022
Kun je andere spellen wel installeren? Misschien dat het aan de cd ligt, of een vuiltje in de cd drive

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Verwijderd

Topicstarter
Andere games zijn geen probleem, ik heb cd al proberen zuivbver te maken en in 2 toshiba- drives geprobeerd te lezen.

Verwijderd

Voor nForce2 chipsets en beveiligde games geldt dat je de laatste driver van het moederbord moet installeren. Er waren nl. met de eerdere versies wat problemen met sommige kopiëerbeveiligingen (Safedisc & SecuRom) afaik.

Verwijderd

Topicstarter
ow dat wist ik niet, nu staat hier in principe zo een automatisch update progke op, en heb ik van alles de laatste drivers...

Nu, als iemand mij erg vriendelijk zou willen zijn en me zeggen welke de exact 'laatste driver' van het moederbord is voor een MSI K7N2 Delta. Ik ga zelf even kijken, maar normaal heb ik de laatste driver er al op steken, daar deze installatie pas 1.5 weken oud is, en ik toen alle drivers heb ge-updated.

EDIT: kon nforce drivers updaten naar V3.75 maar dit hielp niet, heb ook alle files nr HD gezet om vanaf daar te installeren , en dit lukt ook niet. kreeg af en toe een 1603 error, maar die is zo algemeen dat ie iegenlijk niets zegt.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2004 09:06 ]