Gisteren heb ik Diskeeper 8.0.459 Professional geinstalleerd om mijn schijf van 120GB maar eens te defragmenteren. Ik doe dit eigenlijk heel weinig en het werd ook wel eens tijd want hij werd er niet sneller op. Welnu mijn schijf staat ingesteld op FAT32 en ik heb hem 's middags aangezet. Nu moet ik zeggen dat vrijwel het hele plaatje rood was en dat er dus veel gefragmenteerd was. Na een tijdje is hij bijna klaar maar een heel groot deel is nog steeds rood...
Je zou toch haast zeggen dat alles blauw moet zijn (wat gedefragmenteerd inhoud).
Daarnaast had ik 13 Gig vrij op mijn HD en daar zijn er nog maar 7 van over, heeft dit programma stiekem 6 Gig opgesnoept, of hoe zit dat?
Ik zit er ook aan te denken om wellicht over te stappen op NTFS omdat mijn schijf redelijk groot is en aangezien er geen verdere partities op staan.
Kan iemand mij helpen met één of meerdere van mijn vragen?
Daarnaast had ik 13 Gig vrij op mijn HD en daar zijn er nog maar 7 van over, heeft dit programma stiekem 6 Gig opgesnoept, of hoe zit dat?
Ik zit er ook aan te denken om wellicht over te stappen op NTFS omdat mijn schijf redelijk groot is en aangezien er geen verdere partities op staan.
Kan iemand mij helpen met één of meerdere van mijn vragen?