Toon posts:

Drivers DCR-PC101E

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met het gekende probleem van je driver CD-ROM niet terug te vinden. Even op het internet zoeken is dan meestal de oplossing. Maar wat blijkt, de ondersteuning van Sony op zijn drivers is NIHIL en voor vele driversites lijkt het toestel gewoon niet te bestaan 8)7

Ik hoop nu op de goede wil van onzeren tweakercommunitie _/-\o_. Heeft er iemand hetzelfde toestel en is deze bereid om de driver even online te zetten of nog beter heeft iemand deze drivers al op het internet gevonden.

Nog even ter verduidelijking het gaat om de Sony DCR-PC101E. Een digitale handycam dat gebruik maakt van MiniDV tapes. Het toestel is vorig jaar aangekocht (zo rond april).

Moest ik de CD-ROM ondertussen nog achter mijn kast vinden zal ik het wel even melden ;)

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

http://www.google.nl/sear...=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nl&lr=

Daar zie ik toch al vrij veel hits staan ?

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad, daar staan veel hits. Maar als je iets verder kijkt (en dat had ik wel degelijk gedaan) zie je verkoopsites, reviews en andere mensen die met hetzelfde probleem zitten als ik.

Ze verwijzen ook naar de supportsite van Sony, maar geloof het of niet, daar zijn geen drivers voor WinXP aanwezig.

Verwijderd

Topicstarter
Schopper de schopper de schop ;)

Verwijderd

Topicstarter
Schopper de schopper de schop ;)