Toon posts:

[DVD Writing] CD Beveiligd?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers,

Vraagje; ik heb sinds gisteren een DVD Burner van Lite On.

Maar goed, ik dus een DVD'tje erin, en ik krijg de fout 'Disc is protected and cannot be burned'.

Ik brand met Nero, wou image maken op de HD.

Iemand idee hoe je dit foutje kan voorkomen

Verwijderd

Je wilt Cker een orginele DVD Kopieeren ???

een orginele DVD is 8GB meestal en de cd's die je in de brander doet zijn 4,7!!!

Je kan orginele DVD's niet 1 op 1 kopieeren!

Je moet ze dan eerst rippen met DVD Shrink!

Veel mensen denken als ik DVd brander heb kan ik mooi alle DVD films kopieeren maar zo gemakkelijk gaat dat niet!!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:15

mace

Sapere Aude

Ook als je gewoon een dvd van 4,5 gb hebt kan het nog niet, je kan dit rippen met dvd decrypter, goede tip: www.doom9.org kijk daar eens even bij guides, staan er een hele boel over dvd naar dvd branden

• AI0003
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-04-2023
Even een uitleg voor een kopie voor eigen gebruik(van een gekochte dvd!)

Mbv DVDdecrypter kopieer/rip je de hele dvd naar je harde schijf, kies voor alle info op de dvd.

Mbv DVD2one maak je hem passend, zodat hij op een lege dvd kan, de gekochte dvd is namelijk groter dan 8gb en die van jou 4.7gb

Of neem copy2dvd en brand hem daarmee, als je copy2dvd en dvd2one allebij hebt geinstalleerd, kan in dvd2one selecteren dat hem met copy2dvd wilt branden.

In dvd2one kan je kiezen welke talen/ ondertitles je wilt behouden, kies alleen wat je nodig hebt. Anders gaat het ten koste vd kwaliteit, deze is toch al minder dan het origineel, wel vrij moeilijk te zien. Tenzij je een goede high-end installatie thuis hebt staan.

succes.

J
>:)

[ Voor 109% gewijzigd door AI0003 op 07-01-2004 23:21 ]

Imac, PS3, HP Pavillion

• MDKlapwijk
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-03 14:23

MDKlapwijk

Kubiekdriehoekje

Pssst....

CloneDVD & AnyDVD, dummyproofbinnen1uureenkopie...

Kijk uit: ben gek op achteruitkijkglimmertjes, zowel linker als rechter...

Verwijderd

Topicstarter
Hoe werkt dat dan? moet je ook eerst image maken?

• MDKlapwijk

MDKlapwijk

Kubiekdriehoekje

Verwijderd schreef op 07 januari 2004 @ 23:48:
Hoe werkt dat dan? moet je ook eerst image maken?
Google: clonedvd, anydvd en slysoft

Verwijderd

Topicstarter
Heb ze inmiddels van hun homepage's af gehaald maar als ik het zo zie, is dat AnyDVD een programmatje op de achtergrond en heb je hem niet nodig bij het kopieren ofzo.. Maar die andere daar moet je dus mee branden..

8)

• MDKlapwijk

MDKlapwijk

Kubiekdriehoekje

Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 00:00:
Heb ze inmiddels van hun homepage's af gehaald maar als ik het zo zie, is dat AnyDVD een programmatje op de achtergrond en heb je hem niet nodig bij het kopieren ofzo.. Maar die andere daar moet je dus mee branden..

8)
Dan zou ik het nog een keer lezen, dat over anydvd... ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ja... Dat is dus een prog op de achtergrond die de beveiliging verwijderd,,, Maar goed aangezien ik nu 1 CD Brander en 1 DVD Brander in de kast heb zitten, MOET ik wel images maken.. ... Gaat lekker ruimte kosten.. (8>

Maar dus met clone dvd ff naar de hd kopieren.. en daarna kan je hem al op cd branden van 4,7 gig? zou mooi zijn :9

edit: 9 gig vrij op de hd :?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2004 00:30 ]

• MDKlapwijk

MDKlapwijk

Kubiekdriehoekje

Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 00:25:
Ja... Dat is dus een prog op de achtergrond die de beveiliging verwijderd,,, Maar goed aangezien ik nu 1 CD Brander en 1 DVD Brander in de kast heb zitten, MOET ik wel images maken.. ... Gaat lekker ruimte kosten.. (8>

Maar dus met clone dvd ff naar de hd kopieren.. en daarna kan je hem al op cd branden van 4,7 gig? zou mooi zijn :9

edit: 9 gig vrij op de hd :?
CloneDVD maakt altijd gebruik van en temp-dir op een HD, daar hij de vobs nog moet "comprimeren" en herverdelen (Dit doet ie al bij naar de hd schrijven). Het enige nut van een apparte lezer en brander is dat je niet hoeft te wisselen tussendoor en op je gemak iets anders kan gaan doen...

[ Voor 5% gewijzigd door MDKlapwijk op 08-01-2004 01:32 ]

Pagina: 1