Toon posts:

pc-prive eerder?

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Had een paar vraagjes,
In april is het precies 3 jaar geleden, dat ik heb meegedaan met een pc-project van mijn werk.
Echter is mijn huidige pc echt aan vervanging toe, en in januari zijn er soms leuke uitverkopen....
Zou er een mogelijkheid zijn om nu eerst privé een pc te kopen, en vervolgens de bon in april in te leveren bij mijn werkgever?
Of zou er winkels zijn die hieraan mee willen werken, zoiets van, nu kopen en betalen in april ;-)

Mijn voorkeur gaat uit naar een goede laptop, een goede aanrader zou zijn??
Ik werk veel met foto/web-ontwerp, dvd, ook op lokatie (vandaar laptop), en natuurlijk werkzaamheden voor het bedrijf waar ik werk....!

Wie heeft antwoord?

Alvast heel erg bedankt, mvg.

Willy

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 januari 2004 @ 22:32:
Hallo,

Had een paar vraagjes,
In april is het precies 3 jaar geleden, dat ik heb meegedaan met een pc-project van mijn werk.
Echter is mijn huidige pc echt aan vervanging toe, en in januari zijn er soms leuke uitverkopen....
Zou er een mogelijkheid zijn om nu eerst privé een pc te kopen, en vervolgens de bon in april in te leveren bij mijn werkgever?
Of zou er winkels zijn die hieraan mee willen werken, zoiets van, nu kopen en betalen in april ;-)

Mijn voorkeur gaat uit naar een goede laptop, een goede aanrader zou zijn??
Ik werk veel met foto/web-ontwerp, dvd, ook op lokatie (vandaar laptop), en natuurlijk werkzaamheden voor het bedrijf waar ik werk....!

Wie heeft antwoord?

Alvast heel erg bedankt, mvg.

Willy
Dan moet je bon op April 2004 worden gezet. Ik ken wel een zaak die dat wel wilt doet. Kan je de spullen al meenemen en dan zetten ze alles op april 2004.
Alleen moet je zelf het dan vaak even voorschieten, weet niet precies hoe het met jouw erk is geregeld. :P

• PoisonouZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-05-2021
Als de shop aardig doet, kunnen ze misschien een soort nep factuur uitdraaien over 3 maand...

Hou er wel ff rekening mee dat pc-prive een stuk minder is geworden he.

Verwijderd

Topicstarter
dank je wel voor de reacties, zelf had ik ook al aan zoiets gedacht, een bon voor april....
Een sugestie, winkel?
Misschien een beetje in de buurt van Zwolle?
Laptop ideetjes?

Sorry voor de vele vraagjes.

Willy

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Bel eens wat shops af, die kunnen je vast meer informatie geven.

Welke laptop voor jou geschikt is kan je aan de hand van een aantal reviews vrij eenvoudig zelf bepalen. Dan weet je ook welke punten je belangrijk vind enzo. Als je daarna nog een gerichte vraag hebt over een bepaalde laptop kan je daar alsnog een topic over openen :)

Dit topic is gesloten.