Hallo allemaal,
Ik heb vorige week de Philips DVDR 70 dvd-recorder gekocht.
Het is een erg mooi apparaat, maar het beeld en het geluid lopen niet synchroom met elkaar. Er zit ongeveer 0,1 seconde (of misschien nog wel minder...) verschil tussen geluid en weergave van het beeld. Hierdoor heb ik continu het idee dat ik naar een Tel Sell reclame kijk.
Het probleem doet zich zowel voor met zelfopgenomen dvd's van tv uitzendingen als met 'echte' dvd's van films en concerten.
Het apparaat is als volgt aangesloten:
De kabelaansluiting komt binnen bij de dvd-recorder. Vervolgens loopt het tv signaal, via het apparaat, met een aparte kabel verder naar de tv.
Ook loopt er een scartkabel van de recorder naar de tv.
Het geluid loopt via de recorder dmv van tulpenstekkertjes naar m'n radio.
Ook een gehele reset van de recorder hielp niet.
Is er misschien iemand die hier een oplossing voor heeft?
Ik heb vorige week de Philips DVDR 70 dvd-recorder gekocht.
Het is een erg mooi apparaat, maar het beeld en het geluid lopen niet synchroom met elkaar. Er zit ongeveer 0,1 seconde (of misschien nog wel minder...) verschil tussen geluid en weergave van het beeld. Hierdoor heb ik continu het idee dat ik naar een Tel Sell reclame kijk.
Het probleem doet zich zowel voor met zelfopgenomen dvd's van tv uitzendingen als met 'echte' dvd's van films en concerten.
Het apparaat is als volgt aangesloten:
De kabelaansluiting komt binnen bij de dvd-recorder. Vervolgens loopt het tv signaal, via het apparaat, met een aparte kabel verder naar de tv.
Ook loopt er een scartkabel van de recorder naar de tv.
Het geluid loopt via de recorder dmv van tulpenstekkertjes naar m'n radio.
Ook een gehele reset van de recorder hielp niet.
Is er misschien iemand die hier een oplossing voor heeft?
[ Voor 4% gewijzigd door maarten_85 op 07-01-2004 22:25 ]